Få satt opp sperregrensen på politiske partier!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Få satt opp sperregrensen på politiske partier!-oppropet.


Gjest

#1

2016-02-11 11:24

Æ skreiv oinner herre ropoppe førrdi at æ lætt ska innrømm at æ no e ganske lættare erritert på mæ sjøl førr min sjeive gange i deinn herre polætekken! Æ vengle jo att å fræm, hit å dit, heile tea så æ ræitt å slætt bli svemmel! No fe æ sei at herre bættre e nok! No e æ sveitt å lei, så æ ønske ho derre Sølvi Løushau berre løkke tel videre me sin rætte gange! Helsn Katrines Skeive Gange!


Gjest

#2 Heisann Katrines Skeive Gange, dette var andre toner!

2016-02-11 11:59

#1: -  

 Hei Katrines Skeive Gange!

Jeg vil med dette, bare beklage at jeg har hatt så altfor stø kurs i min politikk slik at du har blitt helt ustabil i din!

 Det var ikke meningen fra min side!

Jeg har et forslag og kanskje en løsning på din ustabile og vinglete gange; du kan søke om støttekontakt hos dine kollegaer i NAV!

Det verste du kan gjøre, er å fortsette din ustødige og vinglete gange med dine såkalte "støttepartier" KRF, SP og SV!

Jeg tror ikke at både Klut Gavmild Galeide, Hygge Slogvill Erdum og Rausdum Klysfrakken har noe særlig dårlig samvittighet for din vinglete ustøhet og jeg mener at de, slik jeg ser det, har meget dårlig innflytelse på din gange!

Håper du blir frisk og rask så raskt som mulig og kommer deg inn på rett og stødig kurs, da jeg savner ordentlige og ærlige motstandere i norsk politikk i dag!

Med vennlig hilsen

Sølvi Løushau

 

 

 

 

 

 


Gjest

#3

2016-02-11 12:07

Svarte!
Skuill it segner på herre....
Ja, ja sånn går det når man e svemmel!

 

Hælsn ho

Katrines Skeive Gange

 

 

 


Gjest

#4

2016-02-11 12:26

Fred vere me dokkar alle saman !

Et lit på at han i det høge tar seg av dette og får fjerna detta korstoget mot oss marionettar, eh... marokanarar... nei eg meinte oss minoritetar!

Eg må samtidleg få sæie at eg er heilt uæinige me ho Sølvi Løushau! Det er ikkje me som har sørgja for Katrines Skeive Ganges ustabile gange og svimmelheit! Heit, det e ho, men svimmel, det trur eg ho verkelig ikkje er!

Fred vere me dokkar!

Helsing frå Klut Gavmild Galeide


Gjest

#5

2016-02-11 13:25

øh..jo..jæi

....signerte dette oppropet fordi jeg fikk en lite hyggelig telefon fra Klut Gavmild Galeide som sa at jeg bare måtte!

Han og hans herre er min lov!

Så de så....!

 

Hygge Slogvill Erdum


Gjest

#6

2016-02-11 13:34

Hallaisn aæille saman! Bægen hær!

Eg vil me dættan bare få lov tæl å protestere mot dættan forslaget om å spærre oss fræmadstormande Bægensera!

Vi i SV vil ikke noken noke vondt, bære dokkar høyre ættar oss!

Vær så snill, ikkje spærr oss monoriteta ute!

Længe leve diktaturet, vi små ska regjære!

Hælsing
Rausdum Klysfrakken

Gjest

#7

2016-04-25 22:11

Fint å beholde de små, blir mer underholdning og bedre demokrati.