Nei til Bomring i Sørlandsparken!

Sørlandsparken er en av Norges største næringsparker med sine nær 450 virksomheter. Det er antatt at parken representerer ca 5000 årsverk, og dermed plasseres parken som en av landsdelens største konsentrasjoner av arbeidsplasser. Sørlandsparken er nærområde for tusenvis av innbyggere som nå får bom til butikkene sine.

Bomringen vil ikke bare påvirke kunder som skal til Sørlandsparken, men også de som har arbeidssted i Sørlandsparken. Det er ikke alle som vil kunne benytte seg av timesregelen, og dette vil skape en helt ny kostnad i hverdagen som ikke alle har mulighet til å ta seg råd til.

Husk å bekrefte signaturen din! Du vil motta en e-post med en link for å bekrefte din signatur. Klikk på linken for å bekrefte signaturen.

Sørlandsparken Næringsforening    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Sørlandsparken Næringsforening fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.