Gjør Tøyen Arena på Sirkustomta permanent!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Vi fremmer et innbyggerforslag til bystyret - vi trenger at dere signérer på minsak.no

2024-04-22 13:46:23

lokalpolitisk_kafe.jpgNabolaget møtte opp mannsterke - fra lokalpoitisk kafé på biblioteket på Tøyen

Hei alle!

VI HAR LAGET EN NY UNDERSKRIFTSKAMPANJE FOR Å FÅ SAKEN TATT OPP I BYSTYRET - Underskriftskampanjen vår her på Opprop.no har nå over 1400 signaturer og en hel haug med fantastiske kommentarer (les og bli varm om hjertet). Vi har i mellomtiden hatt møter med politikere både i posisjon og opposisjon, skrevet leserinnlegg, hatt møter med BYM og arrangert lokalpolitisk kafé for å informere om hva som har skjedd siden opprettelsen av hallen og viktigheten av å beholde vår fantastiske møteplass. MEN - hallen trues fortsatt med at planen er riving og flytting inn i nye Tøyenbadet. Det er prekært - for i vilkår for ferdigattest for nye Tøyenbadet, står det at badet ikke får åpne før Tøyen Arena er revet! Dette punktet må vi få endret/fjernet! Og det haster!

For å få saken om å gjøre Tøyen Arena permanent tatt opp som innbyggerforslag i bystyret i Oslo, trenger vi å bruke et eget verktøy hvor kun de som bor her kan signere. Vi har derfor opprettet enda en signaturkampanje, og vi trenger minst 300 underskrifter - helst MANGE FLERE. Signér og del, folkens! Skriv gjerne også en ny kommentar under kampanjen som forteller DIN historie slik at de virkelig forstår hva Tøyen Arena betyr for nabolaget vårt.

Vi spiller på NABOLAGET!
#HeiaTøyen

Beklager at det blir litt dobbelt opp på dere her, men la oss vise dem litt skikkelig Tøyen-muskler her!

Karianne Hjallen, styreleder i Tøyen Sportsklubb

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.