Vi som vil ha Certo tilbake i butikkhyllene

58CEAC13-038E-471E-8BB2-B1B706ED2CC9.jpegCerto frysepulver er tatt ut av butikkhyllene da produsenten Mondalez kun ønsker å satse på Jam og mener dette tilfredsstiller forbrukerens behov. Forbrukeren har på sin side aldri blitt spurt om dette.

Dette er derfor forbrukerens stemme! Jam kan ALDRI erstatte Certo sine egenskaper i vår hjemmeproduksjon av syltetøy. Certo frysepulver gjør syltetøyet både fastere og renere i smaken etter vår mening. Konsistensen på syltetøyet er beviselig fastere og testet av samtlige forbrukere, noe som validerer påstanden.

Som forbruker har dette påført meg en rekke tap, også økonomisk. For det første får jeg aldri tilbake det syltetøyet jeg en gang kunne lage, med mindre jeg bruker en tilfredsstillende erstatning som Tørsleffs fra Sverige. For det andre har mye bær blitt ødelagt i prosessen med å utprøve Jam som Freia og Mondalez mener skal fungere tilfredsstillende som frysepulver. Dette finner jeg meg ikke i! Certo MÅ tilbake i butikkhyllene!

Ved å signere godkjenner jeg at Veronica Johnsen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.