Nei til forslaget om nedleggelse av Skaug skole!

I noen år har vi sett hvordan kommunen bevilger midler til store prosjekter, og hvordan byen skal bades i pomp og prakt. Men vi har også sett hva som skjer bak denne flotte fasaden. År etter år kuttes det av helse og oppvekstsektoren til fordel for prioriteringer de fleste av oss ville nedprioritert. Og i år er intet unntak, nå skjæres det helt ned til beinet. Igjen skal Norsia nedprioriteres og denne gangen er det selve hjerte i bygda som skal nedlegges! Rådmannens budsjett har mange grusomme kuttforslag, blandt annet nedleggelse av Skaug skole. Dette kan vi absolutt ikke godta! Vi kan ikke sitte stille å se hvordan kommunen øser penger ut i store kulturprosjekter, mens barna blir satt nederst på rangstigen.

Vær med å signere slik at vi kan vise til politikerne som skal vedta nytt budsjett, at dette er vi ikke med på! Skola har vært i drift i snart 100 år, og det skal den fortsette med i minst 100 år til.

Så signer og del, slik at vi får spredt ordet til flest mulig!

rådmannens budsjettforslag

Debattinnlegg

Bodøskolen står foran nye kutt: - Gleder meg til å gå av med pensjon

Legge ned skoler, avvikle innsatsteamet og si opp svømmelærere - her er kuttforslagene!

Rådmannen vil kutte 143 millioner kroner – Dette er krevende, men vi har ikke sett andre muligheter

Rådmannen vil legge ned skolen deres: – Sjokkert og skuffa!

FAU Leder Marianne Ilstad - Skaug oppvekstsenter    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg FAU Leder Marianne Ilstad - Skaug oppvekstsenter fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.