NEI til forslag om kutt til multi-handikappede, glutensyke og inkontinente i statsbudsjettet

Da jeg kom over denne artikkelen (NEI til forslag om kutt) måtte jeg bare lage en kampanje for å bevise hvor mange som er i mot nettopp dette. Det finnes ingen gode grunner for å ta fra de allerede vanskeligstilte i samfunnet vårt. Les artikkelen, og signer om du er enig i at dette ikke er greit. Hvordan skal studenter som allerede har dårlig råd, kunne klare seg med enda mindre støtte ved glutenallergi? Er det riktig at det skal kuttes mange millioner i støtte til de med ikontinens, gi de dårligere produkter kun fordi pengene trengs til noe annet? NEI, det er mennesker vi snakker om.

Ved å signere godkjenner jeg at Emilie-Alexandra kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.