Steng_Kurud_Skytebane

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Steng_Kurud_Skytebane-oppropet.


Gjest

#1

2016-10-26 06:21

jeg er veldig berørt,og irritert over dette jævla bråket.
Og til de idiotene som mener skytebanen kom føre bebyggelsen;
huset der jeg bor har vært bebodd siden 1935.
de husene som er mest rammet er bygd på 40-50-tallet.

Gjest

#2

2016-10-26 23:04

Fordi slik støy bør holdes innendørs.

Gjest

#3

2016-11-01 15:07

Min veranda vender mot Kurud skytebane. Det er her jeg skal slappe av med en bok, høre på musikk, spise og slappe av om sommeren. Med all skytingen som har pågått har jeg ikke orket å være på verandaen noe særlig. Sommeren 2015 var ekstra ille. Da måtte jeg lukke døren til sol og sommer og sitte inne med 25-26 varmegrader ute. Jeg bor i 2 etg og har ikke noen annen mulighet for "hageliv".
Støyplaget

#4

2016-11-02 08:24

Jeg bor i nordenden av Gjersjøen, sommeren igjennom hører jeg dunder og brak fra lerduebanen. De fleste skytterne er tilreisennde fra andre deler av Østlandet, hvorfor må de komme hit og plage lokalbefolkningen? 3 - 4 kvelder i uken?

Skulle ønske Oppegård Kommune ivaretok innbyggernes interesser. 

Solbråtan

#5 Støy i Oppegård

2016-11-06 15:45

Oppegård er generelt svært støybelastet, med jernbane med godstog, E6, E18, Fv152 og nå snart også et treningssenter for beredskap, som uttalt vil generere enda mer støy, og helikoptertrafikk. Alle støy er en miljøforurensning. Vi må derfor kjempe mot alle former for støy, for å redde kvaliteten på bomiljøene våre. Dette må ivaretas før vi blir del av en enda større kommune, med betydelig større vanskeligheter for å nå fram.