Bevar Actic Treningssenter på Nordtvet!

Denne kampanjen skal gi et tydelig tilrop til kommune og bydel om at det ikke er greit at de presser ut Actic Treningssenter fra lokalene på Nordtvet! Først og fremst reageres det på at kommunen gjør dette etter at senteret har vært nødt til å holde stengt i over et halvt år pga pandemien. Timingen er helt elendig, og kan vitne om mangel på både sympati og empati; timingen er faktisk tilnærmet katastrofal!

Actic Nordtvet er et svært veldrevet senter fra en meget seriøs aktør, og det tilbys svømming inkludert i medlemskapet, som igjen fører til at badet har større kundegruppe. Det finnes to andre treningssentre på Kalbakken senter, men Actic har en annen profil enn disse og bidrar til et fullstendig tilbud i området. Det er dessuten langt til nærmeste andre treningssentre.

Det er ikke sikkert det er for sent, og vi skal vise vårt tydelige standpunkt om at vi ønsker Actic tilbake. Det er ikke greit at kommunen gjør dette! Vi ønsker at de snur i saken.

La oss kjempe for treningssenteret vi er så glad i :) Signer oppropet i dag og vis din holdning til dette!

DSC_10161.JPG

Ved å signere gir jeg Lars H Trøen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke telefonnummeret ditt offentlig på nettet.