Busstilbud Okstad Østre

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Svar fra ATB

2023-11-08 14:44:38

Etter mye om og men og myye mas på AtB etter den første mailen jeg sendte har jeg fått det jeg opplever som et endelig svar fra dem;

"Hei Gunvor,

Viser til din henvendelse vedrørende rutetilbudet på Okstad Østre.

Det ble gjennomført en befaring sammen med oppsittere på Okstad Østre etter tilbakemeldinger om mye busstrafikk på kveldstid og helg. Deres argumenter var i hovedsak at det var umulig å oppholde seg utendørs på terrasser og uteområder på kveldstid. Det ble da gjort en endring med å tilbakeføre rutetilbudet på kveld og søndager tilbake til samme tilbud som det var før 2019.

Vi har åpen en vurdering om å legge noen avganger dit opp på kveld og søndag, slik at noen avganger kan kjøre opp mot Okstad Østre. En slik endring kan iverksettes fra ruteendringen høst 2024 eller eventuelt sommerrutene 2024.

Vår ruteplanleggingsavdeling vurderer også å gå ut med en bred spørreundersøkelse der alle beboerne i området blir tatt med i å si sin mening om busstrafikk og frekvens.

Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen,
Helene
Kunde- og servicemedarbeider
AtB AS"

Jeg håper derfor at dere andre også sender mail til AtB og krever en endring slik at vi kanskje kan få på plass et tilbud tidligere enn sommer/høst 2024..

Gunvor Wærnes

Henvendelse

2023-06-06 12:44:21

En henvendelse er nå sendt til AtB med alle signaturene. Håper de tar henvendelsen vår på alvor og inviterer til dialog ang dette! Mvh Gunvor

Gunvor Wærnes

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.