Nei til industrihavn i Dramstadbukta og steinknuseri i sandtaket på Verket!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Oppdatering, mars 2024

2024-03-03 15:17:29

Hei,

Takk for at du underskrev oppropet siste vår.

Om du følger RHA og/eller Facebook gruppene "Bevar Dramstadbukten" og "Vern sandtaksryggen på Verket" er du vel klar over at en offisiell "Bevar Dramstadbukta" forening ble etablert 5 februar. Det avventes Brønnøysund registrering + bankkonto før det er mulig å melde seg inn. Mer her: https://www.bevardramstadbukta.no/om.

Flere lokalpolitikere har involvert seg i saken. Her finns et link til Helge Haugen, (Miljøpartiet De Grønne) sitt brev til Asker kommune og Direktoratet for Mineralforvaltning, som detaljerer sannsynlige brudd på 6 forskjellige Regulerings- og Driftskonsesjons bestemmelser: https://docs.google.com/document/d/1scgwFf6VBrD1SYVwXbGftHC3TL0mbVPXibzfL6r07ek/edit?usp=sharing

Om du er interessert i å medvirke til en reell bærekraftig utvikling av området, oppfordres du til å bli med i foreningen, følge gruppene, skrive leserinnlegg i lokalmediene og være i dialog med din folkevalgte.

Mvh,

Max Vittrup Jensen

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.