Underskriftskampanje mot planlagte begrensinger i motorferdsel på Glomma, Mingevannet, Vestvannet og Isesjø.

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Endelig avstemming Bystyremøte 21. April

2022-04-13 09:18:21

Forslaget vedrørende begrensinger i motorferdesel i vassdragene i Sarpsborg skal stemmes over under bystyremøter i Sarpsborg Rådhus den 21. April. Bytyremøtet starter kl 09:00.

Siden forslaget skal opp til endelig avstemmming denne dagen, er det viktig at vi som publikum og grunneiere viser vår interresse og engasjement i denne saken. Vi anbefaler derfor alle som har anledming, til å møte opp personlig utenfor Rådhuset 21. April fra kl 09:00 og utover.

Vi har vært i kontakt med Sarpsborg Kommune og fått tilbakemelding om at Bystyremøtet er et åpent møte for publikum. Bystyresalen er for tiden under oppussing og vi får opplyst fra komunen at de desverre ikke kan ta i mot alle som ønsker inne i bystyresalen (maksimalt 2-3 stk publikum fra oss i salen).

Vi som møtes på utsiden av rådhuset kan følge møtet direkte på www.sarpsborg.com/nett-tv

Vi oppfordrer alle som har anledning til å møte denne dagen fra kl. 9 og utover, slik at vi sammen viser vårt engasjement i saken!

Ted Olsen, Helge Norvang og Fred Pettersen

Facebook siden: Nei til restriksjoner på motorkjøretøy på elver og vassdrag i Sarpsborg

Møte med Sarpsborg Kommune 30. Mars

2022-03-23 20:11:31
Onsdag 30. Mars er det møte i utvalget for miljø og teknikk i Sarpsborg Kommune, og "vår sak" skal opp til videre behandling.

Sarpsborg Kommune har nå bekreftet at 3 stk fra oss i admin kan gjøre en personlig overlevering av underskriftskampanjen før møtet starter. Vi holder samtidig også en kort orientering om saken for våre politikere.

Etter overlevering av kampanjen kommer vi til å delta på møtet i sin helhet som publikum.

Følg også med på Facebok gruppen Nei til restriksjoner på motorkjøretøy på elver og vassdrag i Sarpsborg for nyhetsoppdateringer i saken.

Vi ser frem til et konstruktivt møte med våre politikere!

Mvh Ted, Helge og Fred.

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.