Montesorribarnehage på Grytastranda

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Vi greide det!

2018-09-20 17:23:25

Vi har i dag fått ja fra et enstemmig kommunestyre!!!

Arbeidsgruppa for morntesorribarnehage på Grytastranda

Kommunestyremøte i morgen tors 20.09, kl 15.15

2018-09-19 20:22:31

Vi har fått indikasjoner på at vi nermer oss det antall stemmer vi trenger for å kunne starte opp, MEN vi tror vi mangler noen få. Blant annet har MDG, KrF og FrP kommet med positive signaler, de øvrige partiene er vi fortsatt usikkre på. Flere vi har snakket med mener at kommunen ikke har økonomi til å støtte flere små og dyre barnehager. Plukk opp telefonen å  hjelp oss med å få frem argumenter på hvorfor en Montesorribarnehage på Grytastranda er noe å satse på og hvorfor det ikkje behøver å bli dyrere enn andre større barnehager. Eksempler på argumenter som kan nevnes:

- Gratis lokale i oppstartsfasen gjennom skolen, og gunstig leie etter det.

- Er sikret bemanning ved å samarbeide med skolen som har personell som er kvalifisert og villig til å hjelpe ved behov uten at det går ut over tilbudet til skoleelvene.

- Blir starta i ei bygd der innbyggerene er ressurssterke, har utstyr, og vilje til å gjøre arbeid som ellers kan koste ein barnehage dyrt.

- Montessoribarnehagen på Grytastranda vil bli et unikt tilbud som møter de kravene som unge bevisste foreldre setter for sine barn. Dersom Haram kommune vil satse på dette vil det være mer attraktivt for unge i etableringsfasen å flytte til vår kommune.

Tilslutt, still opp å vis engasjement på kommunestyremøte i morgen på Ingebrikt Davik huset kl 15.15!

Arbeidsgruppa for morntesorribarnehage på Grytastranda

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.