NEI til nedleggelse av stekke kafé

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Stekke kafes framtid avgjøres snart

2017-06-13 00:11:51

Hei alle sammen

Stekke kafes framtid avgjøres snart. I dag 12/6-17 var saken oppe i kontrollutvalget, i morgen 13/6-17 kommer den opp i rådet for funksjonshemmede og i eldrerådet, onsdag 14/6-17 i kommite menneske og livskvalitet, torsdag 15/6-17 i formannskapet og mandag 19/6-17 avgjøres sannsynligvis Stekke Kafes skjebne i kommunestyremøtet.

Torsdag 15/6 klokken 10:15 overleverer undertegnede underskriftene til formannskapet v/ordfører i en overekkelse ute på rådhusplassen før formannskapsmøtet. Dersom noen har lyst til å komme å se på overekkelsen er dere hjertlig velkommen

Opplyser også om at samtlige ovenfornevnte møter er åpne for publikum slik at det er mulig å overvære diskusjonene etc. Opplysninger om møtetidspunkt og sted finner dere her: http://verdal.kommune.no/Politikk/Motekalender-for-2017/

Håper dere alle krysser fingrene for oss.

Og sist men ikke minst .... tusen takk for hjelpen og for at dere signerte oppropet. Uten dere hadde vi ikke hatt underskrifter å slå i bordet med :)

Mona Lersven

Mona Breding Lersveen

Innsending av sak til Verdal Kommune

2017-04-11 21:41:42

Hei alle sammen og takk for at dere har skrevet under oppropet.

Nå har det seg sånn at vi ser oss nødt til å sende dette inn til Verdal Kommune som en sak for å få løftet den politisk for å få forsøkt å få stoppet nedleggelsen. Til dette trenger vi deres hjelp.

Vi har opprettet en innbyggersak og kommer med innbyggerforslag til kommunestyret. Kravet er at vi må ha 300 underskrifter fra innbyggere i Verdal innen 18.04.2017 for å få sendt inn saken.

Vi ber om at du går inn på https://minsak.no/sak/1201 og skriver under på nytt.

Vi blir glade om du bistår med å spre budskapet slik at vi får nok underskrifter til å sende inn saken.

Dersom du har spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med Mona Breding Lersveen på tlf 92035322

På forhånd takk :)

Mona Breding Lersveen

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.