Ruter .. Gjenopprett bussholdeplassen på Edelgranveien !

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Kunngjøring gjenopprette bussholdeplass på Edelgranveien

2017-01-06 08:43:44

Hei, Stor takk til alle for å støtte oppropet til Ruter for å gjenopprette bussholdeplass på Edelgranveien.

Følgende har blitt kontaktet:

1) RUTER : Signaturer er nå blitt oversendt til Ruter med teksten : I forbindelse med stengning av bussholdeplass på Edelgranveien fra 1. januar 2017, har det blitt sterke protester blant brukerne av buss 150 (tidl. 144). Vedlagt finner dere underskrifter fra de 66 som pr. fredag 06.01.2017, kl.09:00 har signert oppropet for å gjenopprette bussholdeplassen på Edelgranveien. Dere kan også se kommentarer fra disse på www.opprop.net/edelgranveien som sier noe om hvor vanskelig det er blitt for beboerne etter busstilbudet ble fjernet. Som brukere av Edelgranveien bussholdeplassen ønsker vi at den blir gjenopprettes så snart som mulig.

2) Ordfører Bærum ble kontaktet på torsdag 05.01.2017 pr. epost med teksten: Jeg vil med dette be om å ta i betraktning gjenopretting av Edelgranveien bussholdeplass i Ruters evaluering som kommer på fredagen. Forøvrig viser til signaturkampanje fra Edelgranveien beboere som pågår på (http://www.opprop.net/edelgranveien)

3) Har kontaktet Budstikka uten noe påslag. Kan noen hjelpe med å kontakte Budstikka for å oppheve saken.

Hilsen

SK

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.