Vi oppfordrer deg til å liste Hamas som en terrororganisasjon.

Spedbarn og barn henrettet av Hamas. Kvinner voldtatt, strippet ned og dratt nakne i gatene i Gaza. Uskyldige sivile kidnappet, blant dem en 85 år gammel kvinne. Hele familier massakrert. Målretted og med intensjon. Grusomhet verre enn ISIS. Norge er en stolt partner av EU, Storbritannia og USA. De har alle Hamas oppført som terrororganisasjon. Norge fjernet Hamas, fordi vi mente det var viktig å «ha dialog med alle parter».

Dette kan ikke fortsette. Ved å snakke med Hamas aksepterer vi disse umenneskelige overgrepene og legitimerer organisasjonen. Norge snakker ikke med ISIS eller Al Qaida. Vi bør heller ikke snakke med Hamas.

Vi oppfordrer deg til å liste Hamas som en terrororganisasjon.

English version:

Babies and children executed by Hamas. Women raped, stripped and dragged naked in the streets of Gaza. Innocent civilians kidnapped, amongst them a 85 year old woman. Entire families massacred. Intentionally and targeted. Cruelty even beyond ISIS.

Norway is a proud partner of EU, UK and USA. They all have Hamas listed as terror organization. Norway removed it, because we believed it was important to "have a dialogue with all parties".

This cannot continue. By talking to Hamas, we are accepting these inhumane atrocities and legitimating the organization. Norway does not speak to ISIS or Al Qaida. Neither should we speak to Hamas.

We call upon you to list Hamas as a terror organization.

Ved å signere gir jeg Alex Krumer fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.