Vi har ingen å miste!

Til alle som disponerer krysset fra Fjellveien ved busstoppet til Ole Irgens vei. Signèr hvis du ønsker et overgangsfelt ved krysset.

Hver dag krysser barn på vei til skolen, turgåere, joggere, syklister og andre denne trafikkerte veien fra Fjellveien over til fortauet i Ole Irgens vei. Krysset oppleves meget uoversiktlig og det mangler både overgangsfelt og god belysning. Pga av høy forekomst av boligutbygging i området, har dette medført økt trafikk på strekningen. Vi ønsker å gi myke trafikanter og særlig de mest sårbare, barna våre muligheten til trygg ferdsel. Vi fremmer derfor krav om merket overgangsfelt og bedre belysning knyttet til overgangsfeltet.

Vi oppfordrer alle som støtter kravet til å signère dette oppropet.

Lokale lag og organisasjoner oppfordres til å signere. Kampanjen overleveres til Haukeland skole, Bergen kommune ved Bymiljøetaten og Trygg Trafikk.

Foreldre i nærmiljøet    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere gir jeg Foreldre i nærmiljøet fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.