Stopp nedleggelsen av Blå!

Næringsetaten har besluttet å ikke fornye sjenkebevilgningen til utestedet Blå, på bakgrunn av en politirapport som beskriver omfattende ordensforstyrrelser ved stedet. Blå er en bauta i oslos kulturliv og enkelthendelser med folk som ikke oppfører seg som de skal burde ikke gå utover klubben blå og alle de mennskene som er så glade i dette stedet. Dette er en underskriftskampanje for alle dere som ønsker å bevare Blå og ikke synes næringsetaten eller politiet kan nedlegge et sted vi alle har så kjært i vårt hjerte, i stedet for å virkelig gå til roten av problemet og hjelpe med å bidra til kontroll og orden.

<3BLÅ<3

Ved å signere godkjenner jeg at Blue kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.