Obsjonsavtaler

Obsjonsavtaler mellom utbyggere og eiere av byggefelt må ha en tidsfrist for at den skal være gyldig. Obsjonsavtalen vår ble forandret da utbygger tok tidsfristen bort. Forandring underveis før signering, gjorde tomteeierne "sløv". De trudde at alle obsjonsavtaler måtte ha en slutt tid selv om entreprenør tok den bort.

Da jeg skriftelig sa opp avtalen fordi ingenting skjedde, fikk jeg til svar at avtalen ikke går an å sei opp. I ett og et halvt år etter oppsigelsen, har entreprenør plaget meg med at avtalen ikke går an å sei opp og annonserer husene sine med byggefeltet på finn of facebook. Han har fysisk skilt og en arbeidsbrakke på feltet for at det ikke kan selges til noen. I 5 og et halvt år har han holdt på feltet som ligger på Humla. Han nekter å gi seg.

Er ikke dette urettferdig ?

Ved å signere gir jeg Sissel Petra Klakegg fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.