Norge må stå fast i sin støtte til Israel og trekke tilbake anerkjennelsen av Palestina som stat. Å gi palestinerne en stat vil legitimere og belønne terrorisme, spesielt etter Hamas’ bestialske angrep på Israel 7. oktober 2023. Hamas har sterk støtte i den palestinske befolkningen, noe som gjør anerkjennelsen enda mer problematisk.

Signer for å støtte at Norge må trekke tilbake anerkjennelsen av Palestina som stat.

Del denne kampanjen med dine venner og familie for å gjøre en forskjell.

Eksempeltekst til bruk i e-poster og deling; E-post til Støttespillere:

Kjære [Navn]
Norge har nylig anerkjent Palestina som stat, men vi mener at dette valget er feil. Å gi palestinerne en stat vil legitimere og belønne terrorisme, spesielt etter Hamas' bestialske angrep på Israel 7. oktober 2023. Hamas har sterk støtte i den palestinske befolkningen, noe som gjør denne anerkjennelsen enda mer urovekkende. Vi må stå sammen og vise vår støtte til Israel ved å be regjeringen trekke tilbake denne anerkjennelsen.

Vi trenger din hjelp til å samle inn så mange underskrifter som mulig!!

Signer underskriftskampanjen og del denne e-posten med dine venner og familie. Sammen kan vi bidra til å sikre gode relasjoner med Israel og avvise terrorisme.

Link til kampanjen:

Deling på sosiale medier:

Vi står sammen for fred og sterke relasjoner med Israel! Signer vår underskriftskampanje for å be regjeringen trekke tilbake anerkjennelsen av Palestina som stat. Vi kan ikke belønne terrorisme, spesielt når Hamas har sterk støtte i den palestinske befolkningen.

Del dette innlegget og oppfordre andre til å signere. Sammen kan vi gjøre en forskjell!

Link til kampanjen:

Arne Hansson og Anna Verulidze Rannestad, Mona Johanne og Øyvind Furnes, Marianne Eide, Håvard og Karen Sand, Dag Hartvigsen, Kristine Øyvang, Walter Løklingholm m.fl.    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godtar jeg at Arne Hansson og Anna Verulidze Rannestad, Mona Johanne og Øyvind Furnes, Marianne Eide, Håvard og Karen Sand, Dag Hartvigsen, Kristine Øyvang, Walter Løklingholm m.fl. vil kunne se all informasjon jeg oppgir på dette skjemaet.

Vi kommer ikke til å vise postnummeret ditt offentlig på nett.

Jeg samtykker til behandling av opplysningene jeg oppgir på dette skjemaet for følgende formål: