La musikk, dans og dramalinja på Fosen leve!

Musikklinja ved Fosen videregående skole trues fortsatt med nedleggelse. Til tross for aksjoner og underskriftskampanjer, sier fylkespolitikerne nei til å åpne for at elever i tiende klasse skal ha muligheten til å søke på musikklinja. Vær med å rope at «dette er ikke rett» og at «Vi vil ivareta den eneste musikklinja i Fosen-regionen».

Vær med å rope for kulturen på fosen.

Vi har ikke noen første klasse på musikklinja i år, men det er ingen argumenter for at musikklinja ikke skal få leve hvis det blir nok søkere i år. Som vi har bevist gjennom en underskriftskampanje.

Det er helt bak mål at musikklinja ved fosen videregående skal bli lagt ned for alltid! på grunn av to for få søkere ett år.

Paul Nordaune (elev ved MDD v/fosen)    Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Ved å signere godkjenner jeg at Paul Nordaune (elev ved MDD v/fosen) kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.