La festsalen på Eikertun forbli et møtepunkt

Grunnet mangel på sykehjemsplasser skal A2 fløyen på Eikertun omgjøres fra kontorer til pasientrom, men de som har hatt kontorene trenger nye kontorplasser, og valget har falt på festsalen på Eikertun.

Hver onsdag arrangeres det, i regi av Gla Musikken og Frivillighetskorpset, dans og underholdning i festsalen. Dette er ukas høydepunkt for mange, men dette tilbudet blir nå borte. Veldig synd at alternativet kommunen har valgt fordi det koster minst, er det alternativet som tar vekk noe veldig verdifullt for så mange her i kommunen.

Det må finnes andre løsninger for kontorplasser til de som sitter med administrative oppgaver i kommunen. Hvis vi er mange nok som skriver under kan vi kanskje få gjort en forskjell og la de eldre få beholde det fantastiske tilbudet de har stor glede av.

De frivillige legger ned en god innsats og utgjør en forskjell i kommunen, det håper jeg de kan få fortsette med, også på Eikertun😊

Ved å signere gir jeg Emilie Røren Dahlen fullmakt til å overlevere informasjonen som jeg gir på dette skjemaet til de som har mulighet til å gjøre noe med denne saken.

Vi viser ikke e-postadressen din offentlig på nettet.