Togstopp på Hoppestad stasjon

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Togstopp på Hoppestad stasjon-oppropet.


Gjest

#1

2016-10-11 22:48

Tog er et fint supplement til lite buss helt oppe på Hoppestad

Gjest

#2

2016-10-12 08:02

Hadde vært supert med stopp på Hoppestad for meg som pendler til Notodden. God parkering også. Plass til flere pendlere.

Gjest

#3

2016-10-12 18:42

Det ville vært veldig kjekt for meg som bor på Hoppestad om det ville vært mulig å gå av og på toget her! Bussen går ofte sjeldet her og dersom de går er det kun til Venstøp og ikke den nye busslomma rett ved Hoppestadbroa. Det er fine muligheter for at toget skal kunne stoppet i området med tanke på parkering og at det har vært gammel stasjon på området.

Gjest

#4

2016-10-12 20:12

Dersom politikere mener noe med at de ønsker å være miljøvennelige, er det iallefall et sted å begynne med å stoppe på stasjonene. Da har vi et alternatv til bilen... kanskje de får kunder på toget også, mulig det gir bedre lønnsomhet...

Gjest

#5

2016-10-13 18:26

Høyest fornuftig forslag!

Gjest

#6

2016-10-18 08:14

Kjempe bra forslag! Miljøvennlig og behaglig: Toget kjører forbi Hoppestad hver dag uten å stoppe. Jeg har ofte behov for offentlig transport til byen og må da bruke drosje - Bratsbergbanen går glipp av mange passasjerer.