Behold Dr. Hasan Nazarian

Jeg, og veldig mange andre i Vardø kommune ønsker å beholde Dr. Hasan Nazarian som fastlege ved Vardø legekontor.

Ifølge kommunen ble han sagt opp pga ugyldig fravær. Detter var er fravær på 3 uker som han tok på oppfordring av sin egen lege. Jeg mener dette ikke er holdbart! Hasan sier selv han ikke ønsker noe bråk, men ønsker veldig gjerne å være der for pasientene sine. Han sier at om komme vil ha han tilbake så gjør han det.

Hassan er en lege som er meget godt likt av passientene sine, han er flink i jobben han gjør, han jobber hardt og setter seg inn i passientene sine problemer. Vi i Vardø får ofte nyuydannede leger. Da vil jeg si at det er mere rett å beholde Hasan, som virkelig vet hva han driver med, og som bryr seg masse om sine pasienter.

LA OSS I VARDØ FÅ BEHOLDE VÅR GODE LEGE,

DR. HASAN NAZARIAN

Ved å signere godkjenner jeg at Desiree karlsen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.