FUSABRØLET!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Gladmelding om Legevakta i Eikelandsosen

2024-04-08 21:09:09

Gladmelding til alle som har signert oppropet om Legevakt i Eikelandsosen😀.

Administrasjonen i Bjørnafjorden har no føreslått at Legevakta skal oppretthaldast, men med nokre justeringar som er meint å gje innsparingar.  Det viser at engasjement nyttar.👍 No vert det viktig at ikkje endringane gjev ulike tenester på kvar side av fjorden.

Forslaget skal no på høyring i råd og utval, Formannskapet får saka 18.april og Kommunestyret 2.mai. Så no må alle engasjerte oppmoda sine folkevalde om å gjera kloke vedtak.

Helsing Aksjonsgruppa for Fusabrølet

Mette Holmefjord Olsen

Tryggleik for alle i Bjørnafjorden!

2024-02-07 23:03:07

Oppropet mot svekking av legevakt og beredskap i Bjørnafjorden, med krav om tryggleik for alle, er framleis svært aktuelt. Det viser den siste orienteringa i Bjørnafjorden formannskap 01.02. og reportasjar i Os og Fusaposten. Ei nedbygd legevaktteneste i Eikelandsosen, som føreset at "fusingane" skal bruka eit tilbod på Moberg, vil stressa kapasitete der, ikkje minst når legevakten må rykka ut til indre strok i gamle Fusa.

Innbyggjaranr i heile Bjørnafjorden vert inviterte til å signera oppropet, dersom dei ikkje har gjort det tidlegare!

nokernok-1.jpg

Mette Holmefjord Olsen

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.