Sikre god og rettferdig prosess av endringsforslaget til driften av Storesand Teltplass

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Oppropet skal leveres

2021-03-18 16:46:10

Hei alle dere som har skrevet under oppropet. Vi ønsker å takke dere for all støtte og flotte kommentarer. Vi tenkte å oppdatere dere litt på hva som kommer til å skje. Ordføreren på Hvaler har som kjent vært ute i sosiale medier og uttalt seg om saker som nå til syvende og sist ikke har noe med Hvaler kommune å gjøre. Rådmannen har fremmet et forslag til forskrift som kun inneholder regler som alltid har vært der. Altså er det enda viktigere at ordføreren får dette oppropet så snart som mulig. Det vil bli sendt til postmottaket i Hvaler kommune da vi ikke har anledning til å levere det fysisk på grunn av korona-epidemien.

Vil nok sende det til flere instanser også. bl.a Nasjonalparkskomiteen, OF og Fredrikstad Blad

jeg venter til høringsperioden starter. Altså etter den 25 mars så enda tid til å få med noen underskrifter til👌🏻

mvh Lyng Skogheim

Lyng-Arild Skogheim (Storesands Venner)

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.