JA til Åpen barnehage i Bergen kommune

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Bybudsjett i havn med nedtrekk for Åpen barnehage

2020-12-09 07:28:23

Først av alt tusen takk for ditt engasjement og for de mange verdifulle erfaringsdelingene. Byrådet (AP, V, KrF og MDG) har nå gjort en avtale med SV og SP om budsjettet for 2021.

Åpen barnehage fikk én million mer enn det opprinnelige forslaget, men likefullt 2,2 mill mindre. Vi frykter nå at noen av de mindre barnehagene som allerede går med røde tall, vil måtte legge ned. Dette er IKKE bra for integrering, barnehagetilvenning og trygging av foreldre og barn. Vi håper på sikre og forutsigbare tilskudd og ikke som nå at det skjæres til beinet. Kampen for Åpen barnehage fortsetter.

Takk for at du bryr deg!

NÅBO (Nettverk for Åpen barnehage i Bergen og omegn) Åse Christiansen, Jan Frode Sandvik og Mariann Tveit.

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.