LA BARNA KOMME HJEM TIL SIN KJÆRE MAMMA VIBEKE

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra LA BARNA KOMME HJEM TIL SIN KJÆRE MAMMA VIBEKE-oppropet.


Gjest

#76

2015-09-12 18:38

Jeg er uenig at barn som kan bo hjemme skal rives ut av hjemmet sitt, det er bare å se på forskning om dette så taler det for seg selv.

Gjest

#77

2015-09-12 19:52

Fordi barn hører til hos sin mor og det ser ut som dei har det bra med ho

Gjest

#78

2015-09-12 21:39

enig mee dere.

Gjest

#79

2015-09-12 22:24

These 4 children could never be returned because their mom was doing drugs and dad was in the army on a contract, he chose to leave at the end of the fostering process. Their bio family was also very messed up, so nobody could take them in. Now they are all ours, but the State of Oregon tried for 7 years to return them to the parents by schooling them, giving them parenting classes and so on and so on. So, when nothing worked, adoption was the answer. With Vibeke, she is nothing close to where the parents of my adopted children were with their lives. She has done everything asked of her even when they wore her out with repeated visits and stalking. Some neighbors made sure of keeping in touch with barnevernet so they would never forget her. So she ended up being part of a witch hunt from somebody who did not like her or her personality. Very weak and in my opinion a non-existant foundation to pull the kids up by the roots and leave them out there to dry up from lack of love from the one they love the most. Well, that did not work because lack of love is not one of moms problems, it is her strength, also after they were removed. She has sent letters, gifts and all she has been allowed to, to make sure they feel her love and know she fights for them. To try to stop her now from loving them in this way and even try to remove the children from relatives houses and split them all into 4 different foster homes is insane. The person trying to do that has no clue, she should be fired by the Norwegian Supreme Court. IN MY OPINION.

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2015-09-12 22:52



Gjest

#81

2015-09-13 00:50

Saken ser ut so om Barnevernet overhodet ikke vet hva de gjør. Forkastelig og tragisk.

Gjest

#82

2015-09-13 05:40

JA, vi trenger absolutt et NYTT barnevern i Norge!

Gjest

#83

2015-09-13 07:26

Jeg har tro på at dette er en god mor og at barna ønsker å bo sammen med sin mor....

Gjest

#84

2015-09-13 08:32

slite med barnevernet selv. og deres urettferdige måte og behandle enkelt mennesker på. forfølgelser hvor enn du flytter for å få et bedre liv for barna mine. kjenner til fosterbarn som blir slott og mishandlet til fosterfamiliene ønsker ikke at mine eller andres barn skal bli utsatt for slikt.

Gjest

#85

2015-09-13 08:54

Bla fordi jeg mener at barna skal få bo og være hos sin mamma. Det er et stor traume for barn å flyttes fra sitt hjem og foreldre. Og for søsken å splittes. Jeg mener kun vedvarende vold, overgrep og psykisk mishandling kan være grunn nok til å ta barn vekk fra sine foreldre, i dette tilfellet sin mor. Ellers må barnevern heller bidra med hjelp slik at barna kan få bo hos sim mamma.
La barna flytte hjem!

Gjest

#86

2015-09-13 09:22

Det rørte meg umiddelbart,og jeg kjente av hele mitt hjerte at dette kan bare ikke skje

Gjest

#87

2015-09-13 11:47

Barn hører hjemme hos familien sin, ikke hos fremmede mennesker. .

Gjest

#88

2015-09-13 15:26

Fordi barna hører hjemme hos sin mor, og de skal ikke behøve å vokse opp i forskjellige hjem.!!

Gjest

#89

2015-09-13 21:53

Utrolig viktig å støtte så rettferdigheten kan seire og at familien får det livet de fortjener.

Gjest

#90

2015-09-14 12:25

Fordi jeg ikke tolererer så inderlig vel den urett som ikke rommer meg selv

Gjest

#91

2015-09-14 13:03

Jeg håper på rettferdighet...


Gjest

#92

2015-09-14 14:05

Jeg mener Vibeke er utsatt for maktsykhet, og det er hårreisende at barna skal miste både hverandre og sin mamma! Dette er til barnets verste, ikke barnets beste! La de komme hjem og være en familie!

Gjest

#93

2015-09-14 20:08

Fordi barnevernet ødelgger familien. De splitter og hersker uten sympati og medfølelse for hva barna må lide for!! Jeg blir kvalm og sint over ondskapen som den familien har fått smake av barnevernet i Horten!!

Gjest

#94

2015-09-14 20:16

La barna komme hjem til sin kjære mamma

Gjest

#95

2015-09-15 08:52

Fordi jeg mener det er gjort alvorlige feil i denne saken. At 4 søsken skal splittes opp og bo hos fremmede, når mor er fullt ut i stand til å ta vare på sine barn, blir fryktelig feil. Katastrofe. Dette er maktmisbruk av verste sort. Sånt bv er ingen tjent med! Dette viser at bv er en stor skamplett, som ingen ønsker hjelp av. De mister all troverdighet ved å gå fram på denne måten. Hjelp der det trengs. Å ta barn ut av heimen og plasser dem i fosterhjem uten at det foreligger omsorgssvikt, mn fordi mor ber om hjelp, bidrar til at ingen ønsker hjelp fra denne etaten.

Gjest

#96

2015-09-16 21:31

Rettferdiheten skal seire.gi ALDRI opp

Gjest

#97

2015-09-17 06:19

Fordi mange av de beslutningene og vedtakene norsk barnevern fatter, er helt hinsides all fornuft og at barnevernet i den form det fremstår i dag burde nedlegges, og de skyldige straffes, dem bryter loven gang på gang og knuser uskyldige familier istedenfor å hjelpe der det trengs. Det er en maktdemonstrasjon uten sidestykke og dem skyr ingen midler for å knuse en familie dem har bestemt seg for å ta, og barnevernsofre og deres familier er TOTALT rettsløse, det er en SKAM for Norge at dem får fortsette å holde på slik.

Gjest

#98

2015-09-18 06:30

Jeg er selv mor til 7 barn, som nå er voksne. Og jeg tenker med gru på, om noen skulle gjort slik mot meg da mine var små. Her har barna et godt hjem og en mor som elsker dem. Der skal barna bo, vokse opp å bli harmoniske voksne. Ikke send de bort å ødelegg deres barndom!

Gjest

#99

2015-09-24 14:00

De som kjenner Vibeke har sett at hun er en god mor og har omsorgsevne for sine barn. Barnevernet har begått en stor feil ved å ta barna fra henne.
Håper at dommerne i tingretten ser de store og alvorlige feil som er begått av barnevernet, slik at barna får oppfylt sitt ønske om å komme hjem til mamma'n sin.
Det er begått flere lovbrudd i denne saken, og jeg håper vi får se at rettferdigheten seirer.

Gjest

#100

2015-09-24 22:01

Vibeke har Kjærlighet i bøttevis, Empati, Omsorg, Varme, Respekt og Humor. Verdier som er de viktigste av alle. <3 <3 <3 <3 <3