LA BARNA KOMME HJEM TIL SIN KJÆRE MAMMA VIBEKE

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra LA BARNA KOMME HJEM TIL SIN KJÆRE MAMMA VIBEKE-oppropet.


Gjest

#51 Re:

2015-09-11 22:31

#37: -  

 Inntil barnevernet tok dem, men jeg skjønner at du mente det slik også. Ville bare presisere dette poenget.


Gjest

#52

2015-09-11 22:31

Barna som barnevernet i utgangspunktet ikke hadde rett til å ta, skal nå tilbake til Vibeke! Åpenbart at det er der de hører hjemme.

Gjest

#53 Re:

2015-09-11 22:35

#38: -  

 Han kan ikke adopteres før foreldreretten blir tatt fra foreldrene, og da må de ha sterke bevis at foreldrene har skadet eller harmet barna?


Gjest

#54 Re:

2015-09-11 22:40

#49: -  

Melder meg på dette toget.


Gjest

#55 Re: Re:

2015-09-11 22:57

#50: - Re:  

 Det ønsker jeg også!


Gjest

#56

2015-09-11 23:12

Fordi jeg har lest saken og ønsker å støtte Vibeke.Flott mamma med 4 nydelige barn <3

Gjest

#57

2015-09-11 23:28

Fordi jeg følte det er det riktige å gjøre...alle stemmer hjelper

Gjest

#58

2015-09-12 00:05

La barna få komme hjem til en omsorgsfull og god mor )

Gjest

#59 Re: Re:

2015-09-12 00:11

#51: - Re:  

 Ja det var det jeg mente)


Gjest

#60

2015-09-12 00:19

Kidnapping og barnehandel tolereres ikke !
Spesielt med tanke på at vi Vet detteer syv utenlandske aktører som har lagt dette ut som børsnotert selskap - av bl.a den styrtrike svenske Wallenbergfamilien ( Wikipedia ) som drev med jødehandel underkrigen . Og at øvertse frittstående påtalemyndighet her i landet er resultatet av Terbofens stormannsgalskap om og ha en Rikskanseller - som skulle ta over for Konge og Regjering ! Og som ikke behøver - og åpenbart ikke følger Norges Grunnlov - fordi dette styres av fremmed schatsmakt . Therbofens Rikskanseller er Riksadvokatens embedte /kontor - og dette organet som skal etter sitt mandat føre Norges lover - lar dette "elegant" være. Det legger beslag på våre politistyrker - og det er lettere og få bevepnet politi pådøren og inn i hjemnet , for og RIVE barn ut av foreldres armer. Uten at politiet selv vet hvorfor de må gjøre dette/hva saken gjelder !
At de har under disse 70 årene dette har fått infiltere seg i det norske samfunn har de til og med klart og skaffe seg sitt helt eget departement - i tillegg til kontroll på politistyrken ! Dette er ikke Norsk Grunnlov verdig - det er jeller ikke lov etter denne !
Og vi må ikke glemme at dette øverste frittstående påtalemakten er Over PST,over KRIPOS , over Riksrevisjonen , over kontroll og konstitusjonskommiteen ,over statsadvokstens avgjørelser, over Regjering og demed "over" Kongen vår som er den siste bastion mot dette forferdelige organet basert og drevet under Nazi ideologien til Terbofens Rikskanseller alias Riksadvokatens kontor.
Nå er det Nok på ikke og følge Norges lover - og Germany Go Home !
- the war is over !
- vi hadde verdenskrig på denne ideologien og dette styresettet : og vi vant den.Så Hva gjør dette organet i Norge ?
Det snakkes om riksrett for og få avsatt dette ! Og Nåde den som stemmer på dette SV partiet som på oppdrag av
moderpartiet AP -Flere ganger har forsøkt og felle Kongen og monarkiet vårt. Google riksadvokatens mandat og hvilken linje denne fører ned mot politi og statsadvokat- så googler dere riksrett - og se hva En mann tillater seg og lefle med i Grunnloven. Djupedal :Fylkesmann i Agder !
Nå Må dere også Kreve at denne historietimen taes seriøst - og slutte og tro at vi kan leke nede på førstelinjetjenesten i kommune når beskjedene kommer fra Fylkesnivå : og ikke dta ned sløret igjen ,som om dette dere nå leser ikke er det som er årsak til barnehandlen.

Gjest

#61

2015-09-12 00:53

I signed because this is not right. The Norwegian authority who took this loving mother's children from her need to stop this insane witch hunt and give her children back to her. And the siblings miss each other terribly, how can they with a clear conscience break up this wonderful family?? This needs to end.

Gjest

#62

2015-09-12 03:38

Jeg tror at det beste stedet for barn er med sin kjærlig mor.

Gjest

#63

2015-09-12 05:23

Det er overhode ikke barnas beste å bli skilt fra sine foreldre og tvunget til å bo hos fremmede. Her beskriver også barna sin mor som så fantastisk at talspersonen mener at hun må være for god til å være sann. Jeg har møtt Vibeke, og merket hennes utstråling.
En mor som alltid har satt sine barns ve og vel høyt.

La dette oppropet få en mening!

Gjest

#64

2015-09-12 06:26

Fordi barnas beste er å være sammen. Og hos mammaen sin.

Gjest

#65

2015-09-12 06:39

En skandale at den norske stat tillater at barn kan fjernes fra en mor som Vibeke før saken er behandlet av en rettsinstans! Blir kvalm av tanken over hvor mange familier som blir ødelagt av Barneverntjenesten. Kjenner Vibeke og barna godt. Håper inderlig tingretten gir en rettferdig og riktig dom: flytt alle barna hjem igjen!

MB
Gjest

#66

2015-09-12 08:14

Jeg ønsker at Vibeke og barna skal få være sammen igjen som en familie. Det er forferdelig at de skal møte så mye motgang bare fordi mor ba om hjelp for lenge siden. Trodde barnevernet skulle hjelpe, ikke ødelegge!:-(


Gjest

#67

2015-09-12 08:34

Fordig min egen barn tatt av Båtsfjord barnevernet.

Gjest

#68

2015-09-12 08:40

Fordi jeg har ikke tro på barnevernet. Jeg ser det ikke som barnas beste å bli skilt fra sine foreldre og tvunget til å bo hos fremmede. Dette er maktovergrep mot barna der barnevernet har tatt barna på feil grunnlag. Jeg vil ha ett helt annet barnevern enn det vi har i dag, som setter familien høyest og går inn med hjelptiltak til familien.


Gjest

#69

2015-09-12 11:06

Fordi jeg vet at det gjøres noen "overgrep" fra barnevernets side, og jeg synes det virker helt underlig å skille 4 søsken. Hvorfor ikke gi moren all den støtte og hjelp hun trenger for å kunne klare oppgaven med 4 barn!

Gjest

#70

2015-09-12 11:53

Fordi saken er urimelig, og ligner mest på en ulovlig barnekidnapping.

Gjest

#71

2015-09-12 12:22

For at Vibekes barn skal få komme hjem til mamma ☺

Gjest

#72

2015-09-12 12:58

Jeg signerte dette oppropet da norsk barnevern ikke fungerer, barn skal kun fjernes fra biologisk foreldre om det er utsatt for vold , sexuelt misbruk El dyp omsorsvikt. Det er store huller i rettsvesenet å barnevernet , mye inhabilitet og disse sakkyndige skulle vert totalt fjernet da det er deres rapporter som veier tyngt i en sak . Dessverre er det nok at den sakkyndige ikke liker deg som person for at du kan miste ditt barn , de er også betalt av barnevernet og har samtaler med dem I forkant av en rapport. Kjenner veldig ange oppegående mennesker som har mistet sine barn på makabre påstander som dårlig blikkontskt, mor,far , kan komme til å ruse seg I fremtiden som er en antagelse ikke et faktum , far er for gammel , mor er alene , mor er for dum , far holder flasken feil jaaaaa listen er faktisk så lang at jeg blir flau av å Være norsk. Hvordan kan en mor eller far som har flere barn få omsorg for ene barnet mens d andre er tvangsadoptert bort til barnløse fosterforeldre ??? Norsk barnevern fungerer ikke det ligner mer å mer på menneskehandel fastslått av en gjeng med overbekymrete sladrehøner som driver hekse jakt. Å når dårlige forfattere uten kompetanse El kjennskap til familien melder bekymring som blir lagt stor vekt på uten å ha møtt noen av dem er det noe riv ruskende gale med hele systemet . Nei sett inn et uavhengig organ som hadde gått igjennom enkeltsak El latt menneskeretighetsdomstolen fått tilgang på alle disse dystre og urettmessige sakene ville Norge fått på pukkelen å mangen kunne nok krevd store erstatningsbeløp for feilbehandling . Skam på norsk barnevern

Gjest

#73

2015-09-12 13:55

for å støtte en mor som kan miste sine flotte barn på grunn av uproff bv som bare tar unger etter sitte vellbefinnende og for at hu skal vinne over fb og for at andre i samme situasjon får ungene sine tilbake

Gjest

#74

2015-09-12 17:53

Fordi fire søsken bør aldri deles, eller tas vekk fra mor!! Med mindre det er gode nok grunner som f.eks vold, rus eller narkotika.Eller store psykiske problemer, noe jeg tviler på det er i denne saken.

Gjest

#75

2015-09-12 18:25

Mister selv min datter for mange Aar siden 24, hadde ikke råd til å gå rettens vei.venter.og håper fremdeles på at hun skal ta kontakt.vil ikke at noen andre skal oppleve dette.uten veldig go grunn!