LA BARNA KOMME HJEM TIL SIN KJÆRE MAMMA VIBEKE

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra LA BARNA KOMME HJEM TIL SIN KJÆRE MAMMA VIBEKE-oppropet.

Denne meldingen har blitt fjernet av forfatteren bak dette oppropet (Show details)

2015-09-11 11:38



Gjest

#2

2015-09-11 11:51

Ønsker fokus på at midlene brukes i hjemmet, som første-pri, så langt det er mulig. Alle barna bør også bo sammen.

Gjest

#3

2015-09-11 11:53

Viktig å bo med biologiske foreldre, ikke splitte barna og viktig med hjelpetiltak i hjemmet dersom det trengs.

Gjest

#4

2015-09-11 11:53

Signerte fordi jeg mener Vibeke må få igjen barna sine. Kjenner flere som har problemer med barnevernet, der barnevernet har tatt barna på helt feil grunnlag. Jeg vil ha ett helt annet barnevern enn det vi har i dag, som setter familien høyest og går inn med hjelptiltak til familien.


Gjest

#5

2015-09-11 12:02

Ville hjelpe mot Urett.

Gjest

#6

2015-09-11 12:03

LA BARNA TIL DEN VAKRE SJELEN<3 VIBEKE KOMME HJEM.TIL SIN MAMMA DER DE TIL HØRER TAKKKKKKKKKKKKKKKKKK <3 <3 <3 <3 !!!

Gjest

#7

2015-09-11 12:06

Barna fortjener å få komme hjem til en mor som elsker dem over alt annet.

Gjest

#8

2015-09-11 12:15

Fordi at jeg vet hva det vil si og kjempe for sine barn mot barnevernet

Gjest

#9

2015-09-11 12:16

Jeg har fulgt denne saken meget nøye. Jeg kjenner ikke Vibeke personlig, men tror at hun har blitt utsatt for maktmisbruk. Har sett at det går an å utøve "skjønn" på feil måte. Her er det ikke rus eller psykiske årsaker. ..skjønt hvor hardt man blir presset fremstår moren her på en usedvanlig standhaftig måte...der andre hadde blitt knekt for lenge siden. Jeg tror at om man tar igjen eller svarer utagerende når at man blir tråkket på.. så blir mistenkliggjort fordi man er "fargerik" og tar for "Stor plass" .Det kan være nok..til å bli fratatt sine barn ! Jeg er helt rystet !..Jeg tror I mange tilfeller, slik som her, at avgjørelser blir tatt ...som IKKE er til det beste for barna. ..Kommer man feil ut med autoriteter kan ballen begynne å rulle I helt gal retning. Der urett rår. Som sagt kjenner jeg ikke moren personlig MEN : Kan det være spill for galleriet??Alle de fine minnene. ..er det bare en sjelden gang hun gjør noe sammen med barna? er det blitt ropt og skreket litt høyt I husveggene?. PRØV Å VÆR ALENEMOR TIL FIRE BARN SELV DERE SOM KLAGER.SKAM DERE !! Jeg tror at Vibeke er en helt nydelig mor med feil slik som alle oss andre mødre. Kanskje dere skulle hjelpe henne da...til å få mer hjelp og ressurser. Ingen kan gi barna noe bedre enn sin biologiske mor, når mor er frisk og sterk som Vibeke er! Jeg støtter henne 100%!!


Gjest

#10

2015-09-11 12:22

Signert

Gjest

#11

2015-09-11 12:30

En mor som elsker sine barn og som har skapt så trygge flotte barn må få igjen barna sine eller så ødelegger dere barna hennes.Hun og barna må vinne og komme sammen igjen

Gjest

#12

2015-09-11 12:33

Stopp denne barnemishandlingen umiddelbart. Få barna hjem til sin mor, der de hører hjemme.

Gjest

#13

2015-09-11 12:40

La barna komme hjem til mamman sin, der de hører hjemme, la rettferdigheten seire!!
(Jeg sitter selv og venter på en rettsak om datteren min på 18 mnd ,pga at barnevernet basererseg på rykter i bygda og jeg håper jeg vinner så jeg slipper å miste datteren min.)
For et system vi lever i, barnevernet gjør ikke jobben sin!! Og jeg synes det de gjør mot de stakkars barna og moren er helt forferdelig, og unødvendig..

LA VIBEKE VINNE BARNA SINE TILBAKE !! ❤


Gjest

#14

2015-09-11 12:45

Dette er en mor som elsker sine barn over alt,hun har så uendelig mye kjærlighet å gi <3 og barna elsker sin kjærlige gode snille mamma.Jeg ber av hele mitt hjerte om at nå må rettferdigheten seire,nå må barna komme hjem til sin kjære mamma der hvor de hører hjemme .

Gjest

#15

2015-09-11 12:46

Syns barnevernet har for stor makt. Hjelp barna hjemme. La Vibeke få igjen sine barn !!

Gjest

#16

2015-09-11 12:53

Fulgt saken lenge nok til å si med hånden på hjertet at her har bv misbrukt makta si.
Barna hjem til mor med en gang!

Gjest

#17

2015-09-11 12:57

Hun fortjener barna sine. Jeg håper virkelig at de skal få lov til å vokse opp sammen.
Sint, norsk borger

#18

2015-09-11 12:57

Denne saken har gjort meg eitrende sinna! En mor som selv ber om HJELP fra barnevernet og ender opp med å få ENDA MER MOTGANG! Snakk om tillitsbrudd og mangel på kompetanse! Barnevernet er i tillegg et utdatert organ. Jeg er enig med de som vil slå en strek over hele den etaten og opprette noe nytt og mer gjennomtenkt.Gi Vibeke barna tilbake! Gi barna moren tilbake! På den måten slipper den norske stat å frykte for større utgifter i framtida, eks: uføretrygder og annen form for naving, erstatningskrav og utgifter til "førtidspensjonering" av statlig ansatte som plutselig må avsettes i mangel på faglig egnethet osv. Denne familien er sterk! De kommer til å kjempe til siste slutt! Tenk når barna blir voksne og tar opp kampen ved siden av sin biologiske mor! Det er best at "de statlige" gir seg nå. La barna vokse opp under følelsesmessig trygge forhold hjemme, bli stabile og velfungerende folk som heller bidrar til å øke BNP...! Hva mener dommer og meddommere i saken om det? 


Gjest

#19

2015-09-11 13:03

Fordi...her ligger det så mange feil...fra barnevernets side. Denne familien trenger ikke hjelp...de har det de trenger...med noen få hjelpetiltak(økonomisk) til situasjonen har ordnet seg(jobb). Flottere og mer fargerik familie.. med masse humor og kjærlighet...skal man lete lenge etter. En "kjernefamilie".

Gjest

#20

2015-09-11 13:24

Jeg ville signere under på dette fordi jeg syntes, av det jeg leser, at saken er blodig urettferdig.

Gjest

#21

2015-09-11 13:26

Fordi det er en kvinne som elsker sine 4 barn, som barnevernet ødelegger uten god grunn!
Helene

#22

2015-09-11 13:30

Kjenner Vibeke fra barneskolen og har alltid visst godt hvem hun er. Dette er maktmisbruk og at Vibeke har holdt ut..... Ja, det er beundringsverdig! La barna få komme hjem til mammaen sin! TIL BARNAS BESTE er stikk motsatt av hva barnevernet har gjort! Maktmisbruk på høyt plan! Om barnevernet ønsker bedre rykte er det akkurat sånne saker de må styre unna! Det BESTE FOR BARNA hadde vært at hun hadde fått hjelp slik at alle barna kunne fått være hjemme SAMMEN! Splitte søsken?? Dere kan ikke sove godt dere i Horten barnevern!!


Gjest

#23

2015-09-11 13:41

Håper alt går din vei:)

Gjest

#24

2015-09-11 13:48

Få bana hjem til moren! Ser ut som barnevernet her bedriver barnemishandling!

Gjest

#25

2015-09-11 14:19

Jeg har Vært I den samme situasjon sjølv. Mors værste mareritt.