Medlemskrav om ekstraordinært årsmøte i Skikongens Venner

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Takk for støtten

2023-01-06 09:20:25

Det nye styret i Skikongens Venner takker for all støtte. Det ekstraordinære årsmøtet ble avholdt 4.1.2023, med 44 deltakere. Det var imponerende. Det nye styret ble enstemming valgt, og i etterkant av årsmøtet ble det avholdt et medlemsmøte. Det nye styret tar nå fatt på de oppgavene som venter. Vi holder medlemmene oppdatert via foreningens nettsted www.skikongen.com og Facebooksiden La oss bevare Thorleif Haugs Barndomshjem for ettertiden

Med vennlig hilsen styret i Skikongens Venner

Jan Morten Andersen

Ekstraordinært årsmøte gjennomføres 4.1.2023 kl 19:00 på Haugestad

2022-12-06 14:27:33

Vi vi takke for stor oppslutning om dette oppropet. I følge vedtektene kreves det at 1/3 av medlemmene stiller seg bak kravet om ekstraordinært årsmøte for at medlemmene skal kunne kreve at et slikt møte gjennomføres. Vi har nå ca 50% av medlemsmassen bak kravet. Det er derfor nå gått ut en utlysning av ekstraordinært årsmøte. Den er publisert på Facebook i dag og kommer i Lierposten på torsdag.

Vi håper å se mange av dere på Haugestad 4.1.2023. Vi trenger et flertall for å sikre at et nytt styre blir valgt.

Vel møtt til starten på reetableringen av Skikongens Venner.

EO_Årsmøte.jpg

Jan Morten Andersen

Del denne underskriftskampanjen

Hjelp dette oppropet å innhente flere signaturer.

Hvordan markedsføre et opprop?

• Del oppropet på Facebook-veggen din og i grupper som har med emnet i oppropet ditt å gjøre.
  • Kontakt vennene dine
    1. Skriv en melding der du forteller om hvorfor du har signert dette oppropet. Det er mer sannsynlig at folk signerer hvis de forstår hvor viktig temaet er.
    2. Kopier og lim inn nettadressen til oppropet i meldingen din.
    3. Send beskjeden ved hjelp av e-post, SMS, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram og LinkedIn.