Steng grensen til Norge før det er for sent

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Steng grensen til Norge før det er for sent-oppropet.


Gjest

#151

2015-09-21 13:52

Eter som jeg bor i Sverige,å ser galskapen her borte,men her har jo den Sveske befolkning våknet.Men som i Norge,de bryr seg katta om befokningens syn på denne sak.

Gjest

#152

2015-09-21 14:23

Jeg har barn, og jeg ønsker at det mine forfedre bygde opp skal gå i arv via meg til mine etterkommere.

Gjest

#153 Re:

2015-09-21 14:26

#129: -  

 Nemlig! Norge er også mitt land og jeg elsker dette landet!


Gjest

#154

2015-09-21 14:30

Nok Er Nok

Gjest

#155

2015-09-21 15:24

Norge bør ikke slippe inn flere. Vårt velferdsystem vil bryte sammen hvis det fortsatt skal få strømme fritt med lykkejegere!


Gjest

#156

2015-09-21 15:37

Fordi jeg mener våre politikere ikke tar ansvar for folk og land sin sikkerhet.

Gjest

#157

2015-09-21 16:28

Fordi jeg er lei av at udugelige politikere og sosialister skal overgi landet vårt til muslimer. Vi kan ikke klare å gi alle disse menneskene levevilkår som vi har nå. Sykehjem, skoler, veier, sykehus, våre sosiale velferdsgoder som er bygget opp over mange år, vil forsvinne til disse muslimene som faktisk har reistgjennom hele Europa for å søke asyl i vårt land. Send dem tilbake og spesielt alle disse unge, sinte migrantmuslimene fra svarteste Afrika. De bør bli hjemme og forsøke å lage fred der.

Gjest

#158

2015-09-21 16:32

Fordi jeg har via all min sjekk i andre aviser/mediadekning enn norsk presse sett info og bilder som tilsier at dette ikke hovedsakelig handler om reelle flyktninger. Men om en blanding av velferdsflyktning som målrettet kommer for å få velstandsgodene til Europeiske land, spesielt Norge/Sverige. Og blant disse er det en majoritet som har muslimsk kultur, hvor jeg ser på videor at de roper Alluh Akbar - Allah er størst - når de dundrer inn i Europa.

Opplever at å invitere disse inn i norsk velferdsstat innebærer at vi om kort tid kan se langt etter vår opparbeidede likestilling og demokrati samt at velferdssystemet vårt knekker. Disse menneskene har jo liten arbeidserfaring og mange vil forvente å få NAV støtte livet ut.

Jeg er rett og slett redd for at Norge blir et synkende skip slik vi kjenner det som vi har arvet av våre forfedre. Og når Norge ikke engang er i stand til å ta vare på våre eldre på sykehjem, og øvrige omsorgsbehov i helsesektoren så er det et hån mot det norske folk å øse ut milliarder for å hjelpe velferdsflyktninger som stormer grensene/Middelhavet. Fageksperene har jo sagt at for det beløpet vi i Norge må ut med for å ta imot 8 000 syriske flyktninger kunne vi ha hjulpet 1 million i nærområdet. HVORFOR vil ikke politikerne hjelpe flest mulig - og i nærheten av den kulturen/landet de reiser fra?

De som ønsker informasjon har fått med seg at mange av disse "flyktningene" er ganske sinte og aggressive når de ikke får den bokomforten de drømmer om. En syriske flyktning i Danmark hevdet nylig at han forlangte å bli flyttet til en annen by,, da en kdansk jæreste han hadde truffet på nettet bodde i den byen.

Og mange flyktninger i distriksnorge har jo "truet med" å reise tilbake hvis de ikke får mer komfort. Og Niqab-kvinner "truer" med å reise hjem igjen hvis de blir nektet å ferdes i sine tildekkede gevanter i det offentlige rom.

ER dette flyktninger? Mange klager også fordi at de ikke får lov til å reise tilbake til sitt opprinnelsesland på ferie........hhmmmm

Gjest

#159

2015-09-21 17:02

Det vi ser er ikkje en svær flyktningkrise, det er rett og slett migrasjon. Vi MÅ få kontroll over hvem som kommer inn til Norge. Derfor steng grensen NÅ!
lyton

#160

2015-09-21 17:12

Innvandringen har gått for langt. Vi bør heller tenke på våre egne istedet for å dra inn all mulige lykkejegere til landet. Tro hvordan det vil være på Oslos østkant om 10 år, når de etniske norske er i mindretall.


Gjest

#161

2015-09-21 18:09

Dette må stoppes! Vi kan eksportere vår kunnskap til de landene som sliter og hjelpe dem på den måten. Ikke med å ta inn folk med en slik fremmed kultur. Mediene viser bare bilder av barn og mødre, mens det faktisk stort sett (70-80%) er menn som invaderer Europa og fine Norge. Full av testosteron. Den islamske kulturen (!) er fortsatt på middelaldernivå. Den kulturen trenger vi ikke her!

Gjest

#162

2015-09-21 18:15

Et stort (!) flertall er ikke flyktninger. Skal vi sløse bort våre penger på dem? Hva blir konsekvensene av de valgene som blir tatt i dag? Skal vi ha det som i Sverige? Blir det drømmen vår? Håper ikke det.

Gjest

#163

2015-09-21 19:37

Fordi Norge er ikke egnet til å ta inn mennesker med psykoser fra Land i krig....Og at de som kommer hit ikke har noen form for respekt for oss nordmenn som bor i dette landet.....

Gjest

#164

2015-09-21 21:54

STENG GRENSENE NÅ

Gjest

#165

2015-09-22 04:37

Fordi ingen andre klarer og våkne opp og åpne øynene og se hva som skjer i andre land og hva som kommer mot oss!

Gjest

#166

2015-09-22 08:14

For det første er det fulle mottak, og for det andre, så er det tydelig at det går ut over oss som er oprinnelige borgere. Og ikke minst, se til Tyskland som setter ned minstelønna, har stengt grensa og sender soldater til ytterste Europa for også å passe på ytterste grensene. De har også planer om å fjerne stødnaden til flyktningene. Dvs.: Merkel har tatt seg vann over hodet! Egentlig veldig rart at folk ikke forstår at det meste har en grense!

Gjest

#167

2015-09-22 08:19

Det sier seg selv!

Gjest

#168

2015-09-22 09:42

før det er fo sent

Gjest

#169

2015-09-22 10:04

Fordi jeg ønsker en god framtid for den oppvoksende slekt i Norge.
Med stadig økende tilstrømming av muslimske mennesker vil samfunnet slik vi kjenner det bli rasert.

Gjest

#170

2015-09-22 10:07

No får det være nokk,klovnene som styrer dette landet bør gå av

Gjest

#171

2015-09-22 10:07

rett og slett bekymret over utviklingen

Gjest

#172

2015-09-22 10:20

Jeg signerte oppropet da jeg mener vi må ha kontroll med hvem som passer vår grense.

Gjest

#173

2015-09-22 12:54

Mener at det som er i ferd med å skje burde blitt behandlet på en ekstraordinær måte. Foreta en folkeavstemming basert på en balansert konsekvensanalyse basert på sosiale og økonomiske forhold. Inntil dette er gjort bør grensene stenges da Norge ikke har bidratt til EUs politikk på dette feltet. Migrantene er like uopplyst som hjelperne er følelsmessig i ubalanse. Historiske tiltak for å avhjelpe krisen bør justeres til midlertidige tiltak intil situasjonen blir brakt under kontroll.

Gjest

#174

2015-09-22 13:41

Jeg vil ha et sharia fritt land og er livredd for at dem tar overhånd og at landet Norge til slutt blir muslimsk land. Politikerne virker ikke som har skjønt hvor skummelt det er, dem rømmer fra sitt eget helvete og fortsetter dem og leve som muslimer her så blir det helvete her også!

Gjest

#175

2015-09-22 13:41

fordi det allerede er for mange innvandrere her i landet. Og det er ikke godt for det Norske folket. vi er allerede på vei til å bli en muslimskt land.