Steng grensen til Norge før det er for sent

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Steng grensen til Norge før det er for sent-oppropet.


Gjest

#201

2015-09-27 19:57

Er i mot muslimsk innvandring.

Gjest

#202

2015-09-27 21:54

Fordi jeg er redd og har ansgst for framtida i dette landet!

Gjest

#203

2015-09-27 22:15

jeg gjør det for jeg vet at vi ikke kan hjelpe alle. Å jeg vil heller hjelpe de der de kommer i fra å vi har ikke råd til å hjelpe alle, for vi har jo ikke råd å hjelpe vår med borgere da har vi ikke råd å hjelp de flyknigene heller

Gjest

#204

2015-09-27 22:51

Jeg leste koranen som ung, den ekte..og ble også veiledet av en misjonær som hadde jobbet i midt-østen, og kunne koranen på arabisk, og han sa at nå vet du hvem som er sann og ikke sann,de som er oversatt den her i Norge er sensurert, og rene eventyret.Leste den på engelsk, og den var riktig oversatt... Den består også av en ideologi og politikk,og er vel den værste religion i hele verden.Profeten Muhammed beviste dette da han tvang og voldtok ei jødisk kvinne..tok henne som hustru, tvang henne å konverter til islam, og drepte hele familien hennes.Kvinner er ikke mennesker, og de skal tuktes, bli slått, og er dumme, osv.Muslimene kan ha fire koner, og helst få sønner.De har lov til å voldta kristne og jødiske kvinner,og de skal ikke snakke sannheten til de vantro, de er det eneste riktige folkeslaget i verden, og de vil ta over hele verden, der alle må konvertere til muslim og underkaste seg koranen, og allah..islamsk stat det som is kjemper for..og de er ekte muslimer som følger koranen..De "gode muslimene" som sier noe annet lyver...En muslim som lever etter koranen, er som bin laden , Saddam Hussein, is.Nå prøver de en annen måte å komme inn i europa og nordiske land på.Observasjonen av de er flest unge menn ,moderne fine klær, mobiler, og de har ikke opplevd sult heller, ingen var tynne, underernærte, rene klær.De ekte flyktningene fra Syria, ligger i telt og sulter og tørster ihjel Før de rakk å sensurere meg, så jeg det meste av bevis, og to barn plukket opp noen smuler, og trakk av en liten vannpytt han fant, møkkete, og fillete klær, Og dette skuler politikere og journalister her i Norge.Arbeiderpartiet burde bytte ut navnet til muslimpartiet.Og vi kan ikke lenger stole på de som skal skrive sannheten i avisene.Da fungerer ikke ytringsfriheten lenger, og dette landet er korrupt hele veien.Jeg vil ikke bo i dette landet mer, og det er på tide at verden der ute for vite sannheten om Norge, at de kaster ut gamle og syke mennesker for å huse muslimene, og de får mye mere penger enn oss på NAV,der de også stjeler penger av trygden, når du har hjelpeverge, og de slipper unna, for vi har ikke krav på fri rettshjelp hos advokat, eller så nekter fylkesmannen, avd.NAV, for da må de ta all inntekt fra deg, mens advokaten går igjennom permene dine..Får det bare muntlig, ikke skriftlig..
Og jeg har ikke ord for tyttebær kongene, som beskytter de offentlige utro tjenestemennene..Men Krekar han for alt, og på skattebetalerens regning..Men han kan ikke sendes ut av landet for han vet for mye..og da vil det smelle her etter kort tid.Han skulle aldri hatt rett til å komme inn..og det gjelder de fleste av de, som det første de gjør er å voldta, drepe og terroriserer, og da skulle de blitt sendt ut av landet for godt...sitter selv og tenker om jeg skal flykte til Cannada, og søke om asyl, da i frykt for å bli voldtatt, og drept, for i Norge kan muslimene gjøre hva de vil..og jeg føler meg ikke trygg og ingen hjelp for du heller...Og siden jeg har et spesielt etternavn, kommer fra Wales, og mange emigrerte dit, så der er det flere som har samme etternavn som meg..for her har det godt til helvete, og jeg er lei av å bli ledd av, "de er veldig dumme i Norge"osv....Jeg tenker også på barna mine og barnebarn.Da kan de komme til meg den dagen det "smeller"
Norge burde bla.bli tatt i fra retten til å utlevere fredsprisen og andre menneskerettighetspriser ,for nå bryter de alle lovene selv mot sitt eget folk, og det de gjør mot de gamle som har bygd opp dette landet er så skammelig, kastes ut av sine hjem, for det skal muslimene ha, og nå skal de også lage tomannsrom på sykehjemmene!!!.Jeg er ikke rasist, men realist.Men rasisme må det vel være når de går rundt og sier at muslimer er det eneste riktige folkeslaget i verden , og alle andre skal de hate, drepe, voldta osv. Dere burde sette dere ned dere politikere og alle andre som tror at det bare er religion, og tror på alle løgnene deres. Jeg blir forbanna..har dere glemt 11 sept, og all den terror og død som har kommet etter det.Jeg er ikke lenger stolt av å være norsk! stolt av det vakre landet er jeg ,som dere alle med makt har klart å ødelegge.Jeg håper den dagen kommer der de står foran dere med skjerf og flagg, og truer dere med våpen, og fører dere til et mørkt hull..uten mat og drikke, for det er dere som har invitert dem hit, og gjort stor urett mot de gamle, syke, uteliggere, og de svake i samfunnet.Jeg har ennå ikke sett noen andre enn de ekte norske statsborgere som sover ute..
Det er den rødgrønne regjeringen som har ødelagt hele Norge der dere har styrt i mange år!!Men dere skylder så klart på de som har makta nå! Det som skjer at nå kommer mer og mer frem i lyset hva dere har holdt på alle disse årene.Som vår gode og gamle høyrepolitiker KÅRE ,sa:Jeg tror arbeiderpartiet har blitt høyre jeg nå!Og det er en klok mann, og det samme mener jeg om vår utskjelte CARL, og han advarte oss om det som har skjedd nå i Norge,Han er ikke heller rasist , men realist, og han er modig som står for det han sier.Desverre så er Siw mere tannløs, og jeg mangler ord når de Grønne parti nå skal redde moder jord med bilfri Oslo..og nå får Oslo en muslim som ordfører..og nå var det plutselig ikke dødssynd å være homoseksuell lenger..Du får stå for det du tidligere har sagt...Står i koranen det....Så da blir det tilbake til 1500-tallet med halshugging pisking, hogge av armer osv.og hest og vogn fra de grønes parti Hurra for Norge, 17-mai, og olje, og alt det andre som vi lenger ikke har....Dere kan hetse meg ,le og kalle meg hva dere vil...for det er bare idioter, bøller,og blinde for sannheten,og amatører som oppfører seg sånn, og nei er ikke medlem av ts, der la jeg ut ting i tre dager, så fikk jeg nok, det ble for dumt når de begynte å oppføre seg som bøller, og vi som var sakelige, og så ting også fra andre vinklinger, så klikket det helt , og da kom bøllene frem og la ut ting som var lavmål, og ble da hetset, sa min mening, og blokka det partiet, og det var flere som gjorde det samme.Da får de heller folk i mot seg, og sånn kan man ikke drive et politisk parti på.Det ble en lang kommentar, men det var nødvendig..Det er de som må følge våre lover, arbeide, betale skatt, og oppføre seg som sivile mennesker.De jeg kjenner er ikke muslimer i dag, og er lykkelige hver dag, for at de har kommet vekk fra det hele, og
har blitt mye skolert av dem, og de er nå redde for livet sitt, for ondskapen er utspekulert.Har dere tenkt på de som har sittet i fengsel, blitt torturert for de ytret seg feil!!!osv.Og de er også forbanna for disse NAV folka som de kaller dem, de er kjeltringer, og frekke, og til og med spiller syke, osv.Tenk på det jeg skrev nå!!!Jeg gleder meg når jeg kan flytte vekk fra det korrupte landet her.Det er for sent...og det er tragisk for dere som velger å lukke øya for det som nå skjer, og lar dere lure, og til dere norske journalister som tar i fra oss sannheten som vi har krav på..Det er en skam at dere er så feige..dere svikter oss alle..I de andre landene skrev de sannheten, men her er det ikke lenger ytringsfrihet, takket være dere!!!!Og dere skulle hedret de som døde for sin ytringsfrihet når de la ut tegninger og sterke meninger på et vanlig kontor i Frankrike.De måtte alle bøte med livet.Dette har var flinke modige mennesker, stolt av det de gjorde, og hedret ytringsfriheten til det ytterste...
Dere går den motsatte veien...av ren feighet.
Det er på tide å fortelle verden sannheten om Norge, og den lille gruppen vi er vil komme til å bli større..og vi har står for det vi sier og legger ut,sannheten og vi bruker ytringsfriheten til det ytterste, og blir vi sensurert...så bruker vi andre måter...LENGE LEVE YTRINGSFRIHETEN, OG SANNHETEN!!!!


Gjest

#205

2015-09-28 00:53

Det er ikke Norges ansvar at muslimene lager unger uten ansvar. og kriger mot hverandre. Det er dem selv, og deres egne muslimske land,

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2015-09-28 02:13



Gjest

#207

2015-09-28 02:15

Dette må være en misforståelse! Husker jeg leste noe om dette! Hvis jeg kan få hjelp til å slette dette blir jeg veldig behagelig overrasket!
Mvh. Reidun syvertsen

Gjest

#208

2015-09-28 02:24

Jeg vil være med på å signere,slik at så mange kan se at sammen er vi sterke!
Skjønner ikke hvorfor ikke myndighetene ikke ser alvoret i sitivasjonen ! Dette er skremmende!

Gjest

#209

2015-09-28 02:25

Jeg vil ikke ha disse barbarene inn i Norge..for vi vet hva det da vil føre til...Halshugging,uten at en har sjanse til å forsvare seg...så tenker jeg på hva vi etterlater oss til barn og barnebarn...
Frøyheim.

#210

2015-09-28 03:01

Ta landet tilbake, steng grensen...


Gjest

#211

2015-09-28 05:40

dette er nødvendig for og beskytte vårt folk og land for di horder av muslimer som kommer for og okkupere vårt fedreland!!

Gjest

#212

2015-09-28 08:36

Jeg signerer på dette oppropet fordi jeg har min hjernes fulle kraft i orden enda, og jeg signerer på dette oppropet fordi min hjerne og sunne fornuft, - utover enhver tvil forteller meg at hvis ikke denne galskapen med innvandringen stoppes øyeblikkelig, vil Europa og Norge være økonomisk, sosialt og frihetsmessig tapt innen 20 år!

Gjest

#213

2015-09-28 09:56

Nok er nok!!!!!!

Gjest

#214

2015-09-28 14:35

Lille norge KAN ikke ta imot alle som kryper og klatrer over grensen til norge; vi har ikke råd og siden de fleste ikke integrerer seg i etterkant, ikke vil følge våre lovverk eller grunnloven--er vi utsatt for STORE kultur endringer og *slutten på* Norge som et Kristent land.

Gjest

#215

2015-09-28 18:00

Vårt kjäre, kjäre Norge blir ödelagt, av muslimsk innvandring. Dette MÅ stoppes, Vi har et stort ansvar for våre barn og fremtiden.

Gjest

#216 Re:

2015-09-29 07:43

#204: -  

 Dette er et av de bedre innlegg jeg noen gang har lest,har også lest litt i den usesurerte Koranen,men fortvil ikke det finnes folk her i Norge som ikke er blåøyde å feige,vi jagde ut tyskerne,vi stiller gjern opp mot dette voldselemente og,det er politikerne som skaper rasismen her i landet.


Gjest

#217

2015-09-29 07:46

Fordi denne meningsløse håndteringen av folk som er lykkesøkere og ikke har rett til opphold får holde frem.
Liker ikke å bo i et land hvor tusenvis av mennesker går blant oss som vi ikke har den ringeste anelse om hvem er og hvor kommer fra.

Gjest

#218

2015-09-29 14:04

nei takk..ingen annonse for meg

Gjest

#219

2015-09-29 14:06

unnskyld meg,

jeg gidder ikke dilldall for å ha underskrevet ett opprop,

fjern min e-postadresse og skriv aldri mer til meg,

og nå svarer jeg ikke på mer.


Gjest

#220

2015-09-29 18:51

Jeg er enig, hva ellers?

Gjest

#221

2015-10-01 07:06

Jeg mener at Norge i altfor mange år har prioritert og hjelpe alle land med dårlig økonomi og fattigdom kun for å bli sett på som det gode landet som aldri sier nei.

På høy tid å prioritere våre egne som trenger hjelpen minst like mye, vi har mer enn nok muligheter og økonomi til det. Men allikevel møter man på fattige nordmenn hver eneste dag som er uten både hjem og mat, og slik bør det ikke være i vårt kjære land i mine øyne.
Er ikke våre egne like mye verdt som folk i u-land?

Gjest

#222

2015-10-01 14:19

Livredd for fremtiden

Gjest

#223

2015-10-01 18:14

Er luta lei at moderlandt gjis bort til all mulig dritt.

Gjest

#224

2015-10-02 21:30

Vi må ta vare på de som allerede er her før vi kan ta i mot flere! Vi må også legge mer penger til barna og våre eldre, ergo vi har ikke råd til å ta de i mot!

Gjest

#225

2015-10-03 19:35

Fordi flyktningestrømmen må stoppes og deretter får vi se hvordan de som har kommet oppfører seg. Klarer de ikke å innrette seg etter norske lover og væremåter kan de sendes tilbake.