STOPP GRAVINGA – nei til rasering av strandperle i Hareid sentrum!


Gjest

#1

2015-05-25 20:53

Den siste rest av Hareidsanden må bli bevart.

Gjest

#2

2015-05-25 22:05

Meiner at verksemda sa dei ville ta vare på stranda og stelle til då dei la fram utbyggingsplanane sine. Det må vere mogleg å leggje vegen oppover, mot vegen til Hjørungavåg.

Gjest

#3

2015-05-25 22:36

Som jeg alltid har sagt er dette den siste biten av strand som er igjen i Hareid sentrum. Stranda burde vært verna for lengst. Et skudd for baugen til kommuna er at kloakk lekasjen som er der nede ikke har blitt utbedra,selv om dei har fått beskjed flere ganger opp gjennom årene. mvh.EMH.


Gjest

#4

2015-05-25 23:00

fordi det e en skam å ødelegge naturen på dinna måten

Gjest

#5

2015-05-26 05:53

Eg er veldig glad i denne stranda

Gjest

#6

2015-05-26 13:44

Siste sandstranda i Hareid bør bevarast.

Gjest

#7

2015-05-26 14:19

Jeg signerte fordi jeg mener dette er rassering av Hareid som er helt uakseptaberlt- det er den ene !lille stranda vi har igjen etter den flotteste stranda her omkring . Nok er Nok !!

Gjest

#8

2015-05-28 06:08

Dette sanden Norges stor verdien, må passe på, har kommet fleire familie der og ej sjølv med sonen, stor kosa oss. Istedenfor kan dei laga noko fint der for å har fine plass for dei som har lyst å ver meir sosiale.
Hareidstøl

#9 Slutt å syt

2015-06-01 07:43

Ka i all verden skal vi med 50 m strand innimellom to steinurer som samlar alt som driv i sjøen og med storindustri og båtar/plattoformer som ligg rett utom? Det er 2 km inn til Overåsanden! Må dokke slutte med dinne sytinga!!


Gjest

#10 Re: Slutt å syt

2015-06-01 09:39

#9: Hareidstøl - Slutt å syt 

 Kommentarane over viser kvifor det er utruleg bra med ei sentrumsnær strand. Det er ikkje mange som tek den 2 km lange turen til Overåsanden. Når ein går tur, vert dette for langt. Spesielt om ein har med seg barn. Stranda i sentrum har ein utruleg stor verdi. Og om kommuna no nyttar sjangsen å tette røra som leke, så blir det endå finare der. Steinfyllingane kunne også vore gjort finare, men det er faktisk slik at når ein sit på stranda og ser utover sjøen og utsikta, så er det vakre som er i fokus. Nyt det!

Hareidstøl

#11 Re: Re: Slutt å syt

2015-06-01 11:14

#10: - Re: Slutt å syt 

Kan du vennligst forklare kvifor denne stranda ALDRI har vorte nytta? Før akkurat NO? No skal liksom alle begynne å bruke den. Då er det visst så viktig at den er sentrumsnær og den har plutseleg fått så stor verdi, som du skriv. Eg er dagleg forbi denne stranda, også om sommaren. Det er absolutt INGEN som nyttar den. Skal barna leike seg og bade så dreg dei fleste inn på Overå. Dette handlar om folk som har sove i timen og som no kjenner at dei får så store "følelsa" for stranda og plutselig vaknar. Så har ein alle som "heng seg på" kvar gong nokon ropar "vern"..... Gjentek: Slutt å syt.

Hareidstøl

#12 Re: Re: Re: Slutt å syt

2015-06-01 11:17

#11: Hareidstøl - Re: Re: Slutt å syt 

 ......og som ein kuriositet kan det også nemnast at gjennom fleire tiår dumpa slaktaren avfallet sitt her. Seinaste åra har der vorte dumpa alt frå septikk til slam...... Bade dei som vil.....

Nina, strandnabo.

#13 Re: Re: Re: Slutt å syt

2015-06-02 07:11

#11: Hareidstøl - Re: Re: Slutt å syt 

 Ja, slaktaren som holdt til på hjørnetomta nedom KL-butikken hadde avløpsrør som gjekk rett i sjøen, for monge år sidan. Kommuna har også avløpsrør i hjørnet av stranda nær moloen. Eg personlig har fleire gongar ringt til teknisk etat og varsla om lekkasje der, men også då rørledninga sprakk nokre hundre meter uti sjøen.. Kommuna har lovd utbetring, og det skal vist skje snart. Dei utbetra røra som låg i Soffi-bakken i fjor (eller året før).Teknisk etat sa at no er det røra som fortset nedom Soffi-bakken og over vegen, parkeringa og på stranda som står for tur. Det å tømme kloakk og slam i, på eller ved stranda er miljøkriminalitet. Så eg håper at du ikkje har vore vitne til det. Muleg at du ikkje har forstått kva som skjedde då "slam-tankbilen" stod på parkeringsplassen. Men eg kan opplyse deg at dei som har tømt noko der nede på parkeringa har tømt i "avkomen" som fører "kloakken" i rør midtfjords. No er det også på tapeten at det  planlagte renseannlegget i Hareid kommune skal på plass ovanfor stranda, på marka. Det har vore i kommunens planar i over 40 år. Dersom kommuna hadde rydda opp i kloakklekkasjen tidlegare så hadde stranda vorten meir brukt. Men som nevnt, no er det på gang. Pumpestasjon er under bygging ved ytre moloen slik at kloakken vert pumpa til indre molo for rensing.  Stranda var brukt av borna som voks opp i nærleiken tidlegare!!


Gjest

#14

2015-06-07 15:18

Ei sentrumsnær perle, etter mitt skjøn, om ein berre får stelt der til.  Og er ikkje dette siste rest av den store sandstranda på Hareid?


Gjest

#15 Strandperle i sentrum

2015-06-07 22:56

Ja! No er det god sjanse til å få stelt til ved stranda. Der har vorte meir strand enn før, i og med at graset er greve opp, og det vert fint med nokre benkar, ein bålplass og eit volleyballnett f eks. Det er den inste / sørlegaste delen av den store sandstranda på Hareid. Og det er siste plassen med naturleg strandsone og sand i Hareid. Det er veldig mange grunnar til å la strand vere strand her!

Nina, strandnabo
Gjest

#16 Re: Strandperle i sentrum

2015-06-20 01:10

#15: - Strandperle i sentrum 

 Ja, den siste av Hareid sanden. Aller siste som vi ikkje får igjen. Det som vert tetta og bygd kan ein ikkje gjere om.   Kven er vi voksne til å bestemme at alt skal byggjast og til tider tettast igjen i sjølinja for våres etterkommarar. Det er våre barn og barnabarn , og slekt som skal ha lov til å bestemme. Ikkje oss. Vennligst hjelp oss å stoppe graving på stranda. Men også mtp. øydelegging av Hareid. Dårleg planlegging. Who? Kommunen. Ein gong til: Kommunen. Om det er adm. eller politikarar skal være usagt.  Trur det fins ein klan som påvirkar adm. og politakarar i Hareid også. Eller om det er inhabilitet i kommunen som ikkje kjem fram. Det at vi, folket,  har sjøkant og strandsone fri er unikt. Hareid kan verte unik. Ikkje som nærmast nabo Ulstein, der dei lagar sandstrand "for seg". Ja, "Borgstein". Som  får rapport om "eigen interesse" i Vikebladet for Borgstein -same eigarar også av Ulmatec på Hareid- har tatt seg til rette i Ulsteinvik.  Borgstein har gjort det veldig fint rundt sin eiendom. Ja, akkurat som Hareid Kommune skriv om Ulmatec, nei, det var Borgstein . Dei er kjent for å ha det fint rundt seg. Kva fan hjelpe det om det er på bekostning av andre?


Gjest

#17

2015-06-27 07:44

Eg ynskjer at Hareid kommune speler på lag og legg til rette for ny etablering av næringar og nye arbeidsplasser og godt samarbeid med eksisterande næringar i kommuna . Men kommuna og næringane må ta hensyn og bevare naturperler i kommuna og sandstrendene er uopprettelege når dei vert øydelagde . Ny innkøyrsel til Ulmatec må leggast slik at den ikkje kjem i konflikt med sandstranda .