LAR protestaksjon

LAR protestaksjon / Kunngjøringer / Min LAR behandling / Kommentarer


Gjest

#1

2015-03-18 09:54

Ufattelig trist. Når skal vi i Lar , som har valgt å gjøre noe med vårt rus-problem , bli akseptert og sett påsom likeverdige medmennesker ? arus-problem er anerkjent som en sykdom , og når man da frivillig går inn for å gjøre noe med dette , blir dette bare dumt. Synen abspolutt at saken bør ankes , mest for Din skyld , men også for de over 7000 i Lar + de som vil følge. Ønsker deg all mulig kykke med anken.
Hilsen O.Fjærestad

Gjest

#2

2015-03-19 15:10

Hei!
Takk for sist, vi har pratet litt på telefonen sammen. Det er jeg Sigurd som er pasient på Blakstad. Jeg er helt enig med at du enkelt klarer deg helt fint uten lar. Du bør begynne å trene så fort som mulig, det tar abstinensene mye bedre enn å bare ligge i sengen å være syk. Jeg gikk av metadon og brukte kunn to månder på nedtrappingen da jeg hadde 140 mg. om dagen. Men siden jeg fant fem gram med heroin etter to månder med abstinenser brukte jeg ytligere en månde til, tilsammen tre månder. Nedtrappingen gikk mye bedere når jeg hele tiden 24 timer i døgnet gikk turer og trente på helsestudio. Har du en advokat som kan hjelpe deg? Det er viktig at barnevernet ikke tar datteren din uansett om du er med i lar eller ikke. Det er uansett et mye bedre valg å prioritere din datter en å vere slave av lar, Jeg setter deg i respekt for dette. Det er lar systemet som er farlig ikke nødvendigvis metadon eller subutex. Det var dårlig behandling av lar systemet som var mye av grunnen til at jeg også sluttet akkurat som deg, jeg sluttet på egenhånd og jeg klarer meg helt fint ingen avhengighet hværken av et sysem eller et sykligørende rgime som umyndiggjør deg og styrer deg og ditt liv etter avhengighet av narkotiske medikamenter. Jeg ønsker deg all lykke til og jeg synes du gjør et bra valg. Jeg støtter deg fult ut.
Vi snakkes nærmere...

Mange gode hilsner:
Sigurd Slaatten.

Gjest

#3

2015-03-21 15:26

min første tanke at nå er dette oppropet enda mer viktig! Hvilke andre steg i riktig kan man ta? Føler veldig med deg Jan Inge, dette er virkelig ikke greit i det hele!

Gjest

#4

2015-04-07 17:18

gjør meg ondt å lese at LAR gjør dette mot deg og datteren din. syns det er meget tøft av deg å gå ut av det regimet der.. Lykke til og ønsker dere alt godt.