Stopp Addictologi Akademiet

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Stopp Addictologi Akademiet-oppropet.


Gjest

#51 Re: Terapautisk fellesskap som har degenerert til en manipulativ sekt

2017-10-16 11:15

#29: ekssektmedlem - Terapautisk fellesskap som har degenerert til en manipulativ sekt 

 Er vel bare å slutte ,ikke møte om hvis en ikke vil ha coaching der.værre en del er det vel ikke!!!


Gjest

#52 Re: Bruker sekteriske manipulasjonsteknikker for å gjennomføre organisert krimminalitet

2017-10-16 11:21

#1: Moonshine - Bruker sekteriske manipulasjonsteknikker for å gjennomføre organisert krimminalitet 

 Det er et liten sted på sinsen terasse ,der kundene går 2,5 timer i uken.

kartselskapet er et annet sted på ulvenveien der folk er ansatte for å gjøre en jobb .

og det står klart og tydlelig på nett hva de ulike bedriftene står for.

så værre en det er det vel ikke.

jobber og coaching steder finnes det vel nok av.hvis de ikke skulle være fornøyd.

Derimot  er det ingen  som prater eller stiller spm  til at de skulle ville ha hjelp,hva var det de ville ha hjelp til når de oppsøkte dette stedet,hvordan har de sviket familen barna jobben venner ?hva var årsaken til at de  ville jobbe på et slik sted som har et miljø uten ulike  former for rus.

 

rart at det ikke er flere her som stiller spm til det som blir skrevet.

vi lever i 2017!!!!

 

 


Gjest

#53 Re:

2017-10-16 11:38

#11: urolig -  

hva var årsaken til at denne personen skulle ha hjelp,dette skriver ingen om .og hvor startet i sfall disse utfordringene for denne personene som gjør at hjelp coaching ble nødvendig.rart ingen  lurer på dette.jeg har selv trengt terapi i flere år,nettop fordi jeg hr store utfordringer i relasjoner også til nær famile og npr jeg etter flere år ville prate med familen om det jeg gikk og følte på fikk terpeuten skylden.terpaueten  har ikke skylden for at jeg har savnet en mamma som har brydd seg ,eller for at mamma valgte  pappa forann å beskytte meg ,og at hun ofret meg til fordel for velge en misbruker ,og ble misbruker  selv .at det har preget livet mitt ,at jeg selv ble misbruker og ville få hjelp til å komme meg ut av det,noe jeg fikk,et sted jeg kunne prate om det som har vært vanskelig!!!deretter ville jeg forsøke å prate med min mamma om det ,forsøke å bli litt bedre kjent på et dypere planettersom vi alldri  har pratet noe særligh sammen.noe som er en sak mellom meg og hun,da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde så god av terapi.og så fikk terapeuten skylden.aditctolgi akademiet må jammen stå til ansvar for mye rart.

ingen som prater noe her om at de ba om hjelp for at de svikter  barna sine og at de misbruker noe som de burde slutte med for å bli bedre foreldre ,ledere,arbeidstakere,venner ,kjærester.isteden gjør alle er om andre til sitt eget problem

det som er det værste å lese alt som står her er at folk tror på det .ingen stiller noen  spm bare hiver seg på.

 

 


Gjest

#54 Re: Re:

2017-10-16 20:18

#43: - Re:  

 Kunne Han ikke bare sluttet ?

Hva var årsaken til at denne personen trengte coaching i utgangspunktet.etter å ga gått i coaching der i flere år selv.har jeg sett utallige personer bli rusfri ,holdt seg rusfri.noen burde bli nyskjerrig hvordan denne coaching fungerer som har så gode resultater med mennesker store deler av samfunnet har gitt opp.Hvis 2000 kr mnd  er mye ,er det vel bare å slutte.rusmidler er langt dyrere.og svikte barn ektefelle jobb har sin pris det og.jeg har også sett at folk som er aktiv i avhengighet sutrer og klager på alt og alle ,evne til skylde på andre er dagligdags.at ingen stiller spm til noe her virker ganske så naivt,på grensen til dumt!å ha et firma som lurer en  avhengig for flere 100 000 rimelig naivt å tro på.


Gjest

#55 Re: Bruker sekteriske manipulasjonsteknikker for å gjennomføre organisert krimminalitet

2017-10-16 20:24

#1: Moonshine - Bruker sekteriske manipulasjonsteknikker for å gjennomføre organisert krimminalitet 

 Hetsing trakassering på nett er ikke spesielt voksent eller modent.anonymt tyder på at dette nettop er en Sverte kampanje mot personer som vier sitt liv til å hjelpe menneesket som virkelig trenger hjelp,som virkelig ønsker hjelp.jeg har selv fått hjelp der gjennom mange år.og vet godt hva dette stedet blir utsatt for når enkeltpersoner får grenser for misbruket sitt.når barna blir sviktet,rusen blir viktigere en jobben.betelsen sexen blir viktigere en familen .Da kommer beskyldningene når smerten for å endre mønstrene for å gjøre endringene i eget liv blur for stor.da er det stedet ,og den som tør å si sannheten som blir problemet.et er det de som går der faktisk betaler for.


Gjest

#56 Re:

2017-10-16 20:28

#26: -  

 da driver du med behandling.dette stedet du beskriver driver med undervisning.og er kun 2.5 timer pr uke.og er bare å avslutte når som helst .jeg går der selv og har sett flere komme å gå !!

muldvarp 2

#57 Re: Re: Sekt

2018-04-05 11:53

#49: - Re: Sekt 

Cochingen som ble gitt fjærnet vel personen fra det som var bra .Med andre ord dårlig coching/ ingen coching  .På tide og ærkjenne at de såkalte terapauter hos ADAK trenger og gå i seg sjøl .Dere er jo så bra på coching .Tenker at de som sier at ADAK har hjulpet de har profit sjøl jeg .Eller de liker tydligvis og trakasere andre .Nav betaler / betalte .Ingen hos ADAK har godkjent kompetanse eller utdannelse til og holde på som de gjør .Det og sende folk rundt i selvhjelps grupper som er lukkede for folk med et rus problem er og respektløst .Med tanke på den etiken "SJEFEN der skriker om .

muldvarp 2

#58 Re: Re:

2018-04-05 12:03

Statestikk eventuelt kan jo vise til dette .Ser dette som et fiktivt innlegg .