LAR protestaksjon

LAR protestaksjon / Kunngjøringer / Sytti underskrifter / Kommentarer


Gjest

#1

2014-12-16 07:52

Veldig bra,flott at noen tar tak i dette. Måtte selv gå fra subutex til subuxsone pga.prisforskjell,da ikke subuxsone virket like godt som subutex på meg så var det bare metadon igjen å gi meg. Skammelig da jeg fungerte helt fint på subutex og ingen sidemisbruk. så alt dette da subutex sin partent gikk ut. Min historie kort fortalt. Dette skjedde i aust-agder rundt år 2009-2010. Så DERE har MIN UNDERSKRIFT. Evita Himberg Jørgensen.

Gjest

#2

2014-12-16 18:02

Bra insiativ ! Dette er virkelig på sin plass. Bra jobba og jeg skal støtte herfra til evigheten!!! Moro å se engasjemanget. Det at LAR skal stramme inn. Hva med oss som har kjøpt leilighet, ny omgangskreys osv. Det går ikke an. De setter oss tilbake. Når de som jobber med deg i LAR ikke gidder lese Journalen pga at den er så tykk... Da bør du se deg etter annen jobb. Og det er mange dårlige arbeidere. Leit!

Gjest

#3

2014-12-16 18:05

Bra insiativ ! Dette er virkelig på sin plass. Bra jobba og jeg skal støtte herfra til evigheten!!! Moro å se engasjemanget. Det at LAR skal stramme inn. Hva med oss som har kjøpt leilighet, ny omgangskreys osv. Det går ikke an. De setter oss tilbake. Når de som jobber med deg i LAR ikke gidder lese Journalen pga at den er så tykk... Da bør du se deg etter annen jobb. Og det er mange dårlige arbeidere. Leit!

Sint og Fortvilet.
Gjest

#4

2014-12-18 15:20

... hvorfor skal en person på snart 50 år, og som har rust seg siden han var ung tenåring.

Begynner i LAR, får medisin, Og skal fra der av leve et nøkternt liv.
   Så står en der som en nervebunt. ( jeg gjorde det ) Snakket med  legen /  ansvarsgr. om disse tingene. Men, det var ingen forståelse.  - En trenger ikke være prof. for å forstå, at noen da vil trenge en beroligenede. Når en har kjørt hardt på store deler av livet.


- Hvorfor sier LAR nei til dette ? Når eneste løsning for meg, ( og mange med meg ) er da å gå til miljøet for å få kjøpt, Dyre piller som jeg trenger.. - Av en allerede liten trygd.

- Gjelder ikke vanlige regler for oss ? - pasientrettigher, står at vi har fått det...


Gjest

#5

2014-12-25 22:51

Hvis du tror at 140 underskrifter er det samme som at 2% av lar brukere har gjort det, tror jeg ganske bestemt at du tar feil...

Anonymous

#6

2014-12-29 19:30

Bare for å gjøre det helt klart, i nye revisjoner av brevet vil innholdet være det samme. Muligens kommer det inn flere saker som jeg har skrevet om i brevet. Det vil ikke forekomme at det plutselig er store endringer, det kan være endringer av ord og setninger jeg mener høres bedre ut eller at de forklarer et poeng bedre. Innholdet forblir likt!

Gjest

#7

2015-01-07 13:03

Det burdte vært 1400...minst.Men sikkert mange så ikkje tør...

Gjest

#8

2015-01-11 18:41

Jeg har skrevet under nå,og ser du vil ta imot klagebrev ang. oppropet på F.B.
Hvor finner jeg deg der?vil gjerne komme i kontakt med deg før du sender inn dette oppropet....!?!

Gjest

#9

2015-01-16 11:32

Da er vi nærmere 3% ;)
FedupAvsubb

#10 Hei -

2016-12-03 01:10

Har det skjedd noe mer eller holder man på enda?..


Gjest

#11

2016-12-03 01:20

Tar du ikke opp alle de bivirkningene på subuxone?.. de er det alt for mange av:(

Hilde

#12

2020-04-15 19:30

Heisann. Kom dere noen vei med dette oppropet og klagen?

Hilsen en som vil støtte