COVIDVAKSINER - LA BARNA VÆRE I FRED

Kommentarer

#4605

Fhi stadig understreker at barn ikke blir så syke av Covid-19… og derfor velger jeg å stole på det fremfor noe som er så drastisk med tanke på en barnekropp (kjenner flere voksne som har fått sterke reaksjoner på både Pfizer og Moderna!). Er generelt for vaksiner men ikke de nye (forhasta) som har en del kjente bivirkninger!

Eva Andersen (NØTTERØY, 2021-09-08)

#4606

Jeg mener at man skal ikke eksperimentere med barna helse, selv voksnes helse. Hvordan kan de stole så fast på en vaksine når andre vaksiner tok lang tid før de ble godkjent. Og hvorfor tro at man skal få bukt på viruset så fort når samfunnet brukte titalls år for å få bukt med de andre sykdommene gjennom vaksinering. Trist og farlig situasjon.

Hege Andersen (Remaufens , 2021-09-08)

#4612

Dette eksperimentet må ta slutt.

Heidi Forsberg (Buvika, 2021-09-08)

#4614

Vi har ingen barn å miste.
Vi må ta vare på generasjonen og videre generasjoner!

Linda Leirvk (Svelgen, 2021-09-08)

#4616

Vi vet alt for lite om evt bivirkninger som kan komme seinere.

Per Morgan Tuxen (Norway, 2021-09-08)

#4618

Barn har et sterkt medfødt immunforsvar som gjør at de er godt beskyttet. Samtidig er de mer utsatt for bivirkninger av Covid-19-vaksinene, som er kjørt gjennom på nødgodkjenning, og som i tillegg beskytter mye dårligere enn man skulle ønske. Er det ikke snart på tide at våre helsemyndigheter begynner å interessere seg for det medfødte immunforsvaret som en strategi for å beskytte befolkingen mot denne og framtidige pandemier?

Knut Eirik Andersen (Bergen, 2021-09-08)

#4635

Dette er rene galskapen å vaksinere barn og unge

Jan Erik Karstensen (Ski , 2021-09-08)

#4640

Dette er en uferdig vaksine som vi ikke vet hvordan bivirkningene utarter seg på sikt.
Ikke bruk barna i dette eksperimentet!!

Inga Scheitz (Oslo, 2021-09-08)

#4642

Det er ikke nødvendig, ikke forholdsmessig, og ikke egentlig spesielt egnet(gir også bivirkninger).
Det virker kanskje som et bedre alternativ enn massetesting av barn. Men massetesting er heller ikke nøvendig eller forholdsmessig, og ikke godt nok egnet (gir falske positive).
Det er svært betenkelig strategi nå som de utsatte er vaksinert.
Å si at det er frivillig er bare til pynt, når alternativet er karantene og isolasjon av barn. La barn være barn. Ikke legg dette på dem. Og for guds skyld, slutt med denne konstante propagandaen som overdriver risikoen, og dermed får det til å virke fornuftig å vaksinere barn. På tide å roe ned hysteriet. Strategien for å stoppe smitte blant barn ser mer ut som en etisk svært betenkelig forskningsprosjekt, enn et samfunnsvern. Hvordan kan dette forsvares når det ikke verner barna, men bare har som mål å redusere en allerede lav risiko for voksne?

Kristian Larsen (Oslo, 2021-09-08)

#4647

Hvorfor skal barn vaksineres mot et virus som ikke er farlig for dem?

Marius Blomlie (Heimdal, 2021-09-08)

#4652

Fordi det er kriminelt å utsette barn for eksperimentelle vaksiner og test-regimer. Stopp dette nå!

Atle Abrahamsen (Kristiansand , 2021-09-08)

#4657

Barna er de mest verdifulle vi har, Covid19 har nesten 100 prosent friskemeldte i den gruppen, vaksinen er ikke utprøvd og forsket lenge nok på!

Siv Viker-Haug (Oslo , 2021-09-08)

#4659

Hvorfor vaksinere barn som nesten ikke blir syke?? og med en vaksine som IKKE ER FERDIG UTPRØVD..det er jo ren galskap!!! Barna kan få bivirkninger vi helst ikke vil se...VI HAR IKKE ET BARN Å MISTE STØTTES HELT OG FULLT. slutt å skrem foreldre til å tro at de mååå gi barna sine vaksinen!! mvh Margrete

margrete birkeland nyvoll (MANDAL, 2021-09-08)

#4663

Jeg er enig i dette

Margrete Ivesdal (Berlandsveien 31 C, 4330 Ålgård , 2021-09-08)

#4673

All statistikk vedr. Covid-19 for Norge viser at vaksinering av friske barn/ unge er fullstendig unødvendig for deres egen del.

Ole Magnus Stene (Trondheim, 2021-09-08)

#4675

Det beste for barn er å opparbeide naturlig immunitet mot for dem stort sett ufarlige sykdommer, samtidig som de ikke skal utsettes for bivirkninger av en vaksine som fortsatt er på forsøksstadiet.
De skal også slippe å bli utsatt for det forferdelige gruppepresset som "vaksinepresset" faktisk er!

Jan Sandberg
Fysioterapeut

Jan Sandberg (Hokksund, 2021-09-08)

#4678

Vaksinering av barn er galskap.

Oddvar Lundseng (Steinkjer, 2021-09-08)

#4682

tore strøm

STRØM TORE (TVEDESTRAND, 2021-09-08)

#4685

For det første så er det ingen fare for sykdom ved covid smitte for barn. Og for det andre bør det de kaller vaksiner være gjennom en minst like lang test periode som HPV vaksinen. Som i følge vaksine utvikler Dr Paul Offit var 7 år. Men det tok totalt mer enn 20 år å utvikle den i følge Dr Offit.

Robert Jacobsen (Stavanger, 2021-09-08)

#4686

Vaksinen er et eksperiment på verdens befolkning som vi ikke bør utsettes for

Andreas Hansen (Enebakk, 2021-09-08)

#4691

Det er helt forkastelig å sprøyte kjemiske stoffer man ikke vet noenting om langtidsbivirkninger av inn i barn, som uansett har mikroskopiske sjanser for å bli alvorlig syke av viruset injeksjonen er laget for. Det er rapportert inn og dokumentert mange alvorlige bivirkninger fra disse injeksjonene, ikke minst fra unge mennesker. Bl.a. hormonforstyrrelser i form av økt blødning hos jenter. Hvordan vil dette f.eks. påvirke barn/unge i puberteten???

Lene Martinsen (Kløfta, 2021-09-08)

#4693

Det er på høy tid at denne galskapen blir stoppet. La barna våres være i fred.

Terje Reitan (Trondheim, 2021-09-08)

#4694

Syns barna skal være i fred!

Jeanette Røyseth (Vigra, 2021-09-08)

#4697

Vi vet altfor lite mtp langtidsvirkninger av vaksinene,. Jeg vil gjerne at ingen under 18 år blir vaksinert.

Torstein Ljones (Nesttun, 2021-09-08)

#4700

Jeg vil skåne barn fra eksprimentelle vaksiner som potensielt kan gi skade både i det korte og lange løp.

Vil også ha slutt på vaksinepress fra media og myndigheter mot barn og unge

Kristian Misund (Molde, 2021-09-08)

#4705

"vaksinen" er ikke utprøvd og vi vet ikke hva slags bivirkninger barn vil få på lengre sikt.

Ronny Gutierrez (Drammen, 2021-09-08)

#4708

Jeg er enig i oppropet og mener at vaksinepresset er blitt for omfattende.

Jan Arne Birkeli (Sørarnøy, 2021-09-08)

#4713

Tall fra ukerapport fra FHI for uke 34 viser at risiko for innleggelse på intensivavdeling ved covid-19 sykdom er mindre enn 0,07% og rapport om meldte mistenkte bivirkninger av koronavaksiner pr. 31.08.2021 fra legemiddelverket viser at risiko for alvorlig bivirkning ved Pfeizer vaksine er mer enn 0,05% for personer under 40 år. Tallene for innleggelse på intensivavdeling inkluderer personer i covid-19 risikogruppene og risiko for friske personer uten slik risiko er da betydelig lavere. Det er foruroligende at FHI ikke publiserer tall om sykehusinnleggelse, sykdom og død fra covid-19 for hver aldersgruppe der bidraget fra personer i identifiserte risikogruppene er fjernet. Det reduserer muligheten friske personer har til selv å bedømme risiko for seg og sine barn.

Tallene som er tilgjengelige viser at det er sannsynlig at det er sammenlignbar eller større risiko for en frisk person under 40 år å få alvorlig bivirkning av vaksinen enn å bli innlagt på intensivavdeling pga. covid-19. Disse personene har da ikke noen nytte av vaksinen selv, men utsetter seg for økt fare ved å vaksinere seg. Begrunnelsen om å vaksinere dem for å redusere smittespredning i samfunnet medfører at de overtar risiko fra personer i risikogruppene, først og fremst fra gamle mennesker med forholdsvis kort forventet gjenværende levetid fordi de ikke har nytte av vaksineringen selv.

Det er også berettiget tvil om langtidseffektiviteten til vaksinene. Både produsentenes egne studier og nyere studier fra bl.a. Israel indikerer at effektiviteten mot smitte kan falle så lavt som til 39%, 6 måneder etter vaksinering. CDC har beregnet overføringstallet til "delta" varianten av viruset til mellom 5 og 9, noe som tilsier at mellom 80% og 89% av befolkningen må være immune for å oppnå "flokkimmunitet" ved hjelp av vaksiner. Det er åpenbart ikke realistisk med den raske svekkelsen i effektivitet vaksinene viser, og det svekker begrunnelsen for å vaksinere personer som ikke har nytte av vaksinen selv enda mer.

Vaksineringen tar heller ikke hensyn til mulige ukjente langtidsskadevirkninger av vaksinen. Som kjent finnes det ikke sikkerhetsdata som kan si noe om denne risikoen. Forrige gang en vaksine ble hastegodkjent med nødgodkjenning slik covid-19 vaksinen er, i 2009 med Pandemrix vaksinen mot svineinfluensa, ble 700000 personer under 30 år vaksinert i Norge. 54 av disse fikk alvorlig bivirkning, narkolepsi, som i gjennomsnitt ble oppdaget 8 måneder etter vaksinering.

Det mangler tall som rettferdiggjør denne vaksinasjonen. For meg er det da åpenbart at det moralsk og etisk riktige er å vente med å vaksinere den delen av befolkningen som ikke har åpenbar egennytte av vaksinene til det eventuelt er dokumentert at det både er effektivt og sikkert å vaksinere disse gruppene.

Ole Fostad (Høvik, 2021-09-08)

#4733

Vi kan ikke bare støtte oss til produsentenes lovnader og forholde oss til økonomiske avtaler, nå må vi ta vare på fremtiden vår!

Off.aut. Vernepleier

Thor Arne Kolberg (Skien, 2021-09-08)

#4735

Barna våre må beskyttes nå. De trenger ikke denne vaksinen! Medisinske eksperiment på barn hører ikke hjemme i en sivilisert verden!

Kristina Reinertsen (Oslo, 2021-09-08)

#4736

Det er brudd på flere lover, og det er helt horribelt at voksne folk vil bruke barna som skjold i den tro at vaksinen fungerer, for å beskytte seg selv i sin ubegrunnet frykt for infeksjon og sykdomsforløp. Barn tåler infeksjonen, de fleste voksne tåler infeksjonen, vaksinen er verken trygg eller effektiv, og viruset kommer til å være her en stund, vaksinert eller ikke.

Liv Grete Østevik Olsen (Kopervik, 2021-09-08)

#4738

Det er uetisk av regjeringen og statsmakten og fremlegge vaksinering av barn nærmest uten offentlig debatt. Sanksjonene som iverksettes, og de konstante, monotone oppfordringene fra fagfolk og yrkespolitikere mot barn (og folk generelt) til å vaksinere seg gjør at grunnlaget for å kalle dette et "frivillig" valg svekkes.

Benjamin Linge Hansen (Trondheim, 2021-09-08)

#4741

Barn og unge har ikke behov for denne vaksinen. Fhi/helsetilsyn sier jo at de «aller aller fleste barn/unge vil ikke engang merke at de blir smittet». Det er derfor helt unødvendig å gi de en eksperimentell vaksine INGEN vet langtidseffekt av og som i tilegg har vist seg å gi alvorlige bivirkninger.

Bodil Strand (Asker, 2021-09-08)

#4745

Fordi bivirkninger og fordeler ved å ta injeksjonen er høyst usikker. Produsenter er helt uten ansvar, og man kjenner heller ikke til langtidsvirkninger. Mange har allerede opplevd store bivirkninger.

Jorunn Odenmarck (Ås, 2021-09-08)

#4749

Jeg signerer dette fordi vi mennesker er født fri, fri til å avgjøre hva som er best for oss selv og våre barn! "

Geir Orlando Hagen (Høvik , 2021-09-08)

#4752

Jeg er imot hastegodkjent injeksjon av barn.Langtidseffekten kan være dårlig

Astrid Hæreid (Vormsund, 2021-09-08)

#4754

Hei Simon Friis Larsen.
Jeg støtter dette initiativet, jeg er spanskfødt i Peru, lovlig bosatt i Norge, jeg snakker lite norsk, jeg snakker spansk, jeg bruker en oversetter.
Min informasjon er med fullt ansvar, det de kaller en vaksine er ikke, det er en eksperimentell prøve med mennesker, de har alle messenger -RNA, de forverrer organene til de vaksinerte, med degenerative sykdommer.
Forventet levetid, for de som er vaksinert med en dose, vil maksimalt leve to år, og med to doser, ett år, er det store flertallet av hjertet inflammerende, og andre har symptomer som ligner på COVID19, men de genereres av vaksiner , og så sier WHO og FDA at de er nye varianter, falske, det er en plan om å fortsette med vaksinasjonen.
Det er det største folkemordet i menneskehetens historie, jeg håper du stopper denne genetiske testen, for jeg ser at det er myndigheter i denne gruppen, og det gjør meg glad.
Doktor Vernom Colleman Doktor fra England sa det, men dessverre blokkerer sosiale nettverk undersøkelsene hans, men de kan søke etter ham i .... HELT NYTT TUBE ..... på samme måte som jeg er blokkert i Facebock, for å legge ut vitnesbyrd av kurer med CDS -klordioksid, med det stoffet på 3000 ppm mennesker med terminal kreft blir kurert, vennene mine som hadde metastaser ble kurert, og i dag er de veldig bra, noen smittet av COVID19, gjenopprettet på 4 dager. Jeg ber deg om å se nettstedet til den tyske forskeren Andreas Kalcker www.andreaskalcker.com er min venn, en ydmyk person, men som hjelper med sin forskning mer enn 5500 leger, fra COMUSAV, det betyr World Health and Life Coalition, og De bruker CDS -klordioksid mot COVID 19 og andre sykdommer, det er et rart, selv mot begynnelsen av mennesker med autisme, blir barn helbredet, og jeg vet det fordi jeg hadde kontakt med mer enn 12 500 mennesker, slektninger til pasienter med autisme, at vitnesbyrdene ble gjenopprettet er fantastiske, men elitene som kontrollerer planeten, slettet den gruppen i Facebock synd, men det er mange flere vitnesbyrd på spansk, også YouTube er en del av plottet, i denne gruppen er det medlemmer av politiet Du vil se at jeg er blokkert, jeg tror jeg har to dager igjen, slik at jeg kan bruke Facebock på en normal måte.
Temaet er veldig bredt, men jeg må si at det er en nordamerikansk lege doktor Rashid Buttar fra USA, se etter ham i Brand New Tube, du kan finne klagen til denne legen om de som står bak denne verdensomspennende vaksinasjonen, Antoni Fauchi og Bill Gattes, på samme måte, Dr. Steve Hotsy, administrerende direktør i Hose Health, Houston Texas Wellness Center, USA, forklarer tydelig at han som lege er degenerative skader ved eksperimentelle vaksiner over hele verden, siden de alle har MESSENGER RNA og skadene de forårsaker er fryktelige. Jeg har en video av denne legen hvis du ønsker det med all glede. For å fullføre informasjonen min, siden formålet er å stoppe vaksinasjon på dette tidspunktet, vil jeg gjerne henvende meg til følgende personer, fra denne gruppen leger og forskere, og vaksineforskere. Som Kjetil Elevold, Birger Sørensen, Dia Bratild, Halvor Næss, Arne Nakling, Runi Rogers, Marianne Aase, Cecilie Tveteraas Huge, Victoria Øvregaard, Anne Marie, Ole Bjørn Gjøsæter, Kristian Fagerland, Einarn Eskeland, Christopher Lien, Benteilsen Aasemoen Aasemoen .
Sannheten er at dere alle er viktige, men vi må sette et ansikt på dette folkemordet, og det har en pris, og vi må kjempe mot det, Mr. Simon og Susanne Heart, på et tidspunkt kommentere minister Erna Solbergs vegg, noe om dette emnet, han svarte aldri, jeg formidlet også godt av klordioksid -CDS, til noen herrer fra politiet de ikke tok hensyn til meg, synd.
I dag når jeg ser leger, forskere og myndigheter på høyt nivå, blir jeg oppfordret til å be deg spesielt Mr. Kjetil Elevold og andre leger om å kommunisere med den tyske forskeren Dr. Andreas Ludwing Kalcker, som er min venn, snakker tysk, spansk, deg kan ringe telefonnummeret ditt på engelsk 0041-775362416 Gratis av Telegram, også til lege Manuel Aparicio Alonso via WhatsApp og Telegram Telf-00524422870300 visepresident i Comusav Mexico, min venn snakker også perfekt engelsk, de jobber sammen i undersøkelsene, de har undersøkelser dokumentert, at du trenger, for å kutte vaksinasjonen, det viktigste i dag, AT ALLEREDE UNDERSØKELSENE UTFØRT AV MASTER ANDREAS OG MANUEL INDIKATER AT VAKSINER SKAL TAKE KLORINDIKSID -CDER FOR Å UNNGÅ DEGENERATIVE SKADE FRA I på lørdag i Festeplassen kl 16:00 MED EN BOK PÅ ENGELSK AV VIDENSKAPLIGE ANDREAS I DEMONSTRASJONEN MOT VACCINES HELSE...91263890

JOSE LUIS DAMIAN CARRASCO (Bergen, 2021-09-08)

#4756

Jeg signerer fordi jeg vil ikke utsette min sønn for unødig risiko!

Benedicte Bore (Asker, 2021-09-08)

#4757

motstander av tvangs regimet med c19 vaksine.

Odd Selliås (Snåsa, 2021-09-08)

#4764

Jeg mener vaksinen er vanvittig farlig, utviklet og presset på oss mennesker av vanvittig farlige folk.

Lars Aalberg (Bryne, 2021-09-08)

#4768

Vaksinering innebærer for barn en uforholdsmessig stor risiko, ettersom disse ikke har direkte behov for vaksinen (også om en ser på midlertidige plager som post-covid-syndrom, viser forskningen at barn i liten grad er rammet av dette, og at de kommer seg raskt)

Forskning viser at gjennomgått sykdom gir langt sterkere immunitet enn vaksinering.

Det er uetisk å gå ut med en anbefaling som utsetter barn for unødig risiko, og som legitimerer at foreldre kan og bør bruke dem som en brikke i de voksnes beskyttelse. Det hjelper ikke å si at vaksinering er frivillig når regjeringen anbefaler koronavaksinering av barn og koronasertifikatet ligger der som et insentiv til å måtte ta vaksinene for å kunne bevege oss fritt. Vi frykter at mange foreldre vil da ikke foreta en veloverveid vurdering, men bare tenkte kortsiktig og pragmatisk og si, "Du må ta vaksinen, jenta mi, ellers får vi ikke reist på vinterferie". Andre foreldre vil oppleve et press fra kommunen, skolen og andre om at barna skal vaksineres fordi flokkmentaliteten vil for mange bety at man blir stående utenfor hvis man ikke ønsker vaksineringen. Også barna selv kan kanskje kunne komme til å oppleve å bli behandlet annerledes av lærere og andre barn. Det er ikke flokkmentalitet vi trenger, men flokkimmunitet, og den oppnår barna best selv.

Torleif Selseng (Storsteinnes, 2021-09-08)

#4769

La barna være i fred !!!!!!stop vaksinering barna og ungdommer mot covid 19.

Dorota Piasecka (Gaupen, 2021-09-08)

#4771

Det burde ikke være lov å gi eksperimentelle vaksiner til barn når man ikke kan garantere at nytten er større enn potensielle skader. Tvert imot kan det føre til uopprettelige skader, både på kort og lang sikt. Og helsepersonell som vaksinerer folk som allerede har hatt covid burde skamme seg.

Marianne Billing (Oslo, 2021-09-08)

#4774

Stopp eksperimenteringen på våre barn.

Erik Martinsen (Oslo, 2021-09-08)

#4775

Barn bør ikke utsettes dette da vi vet for lite om langtidsvirkninger ,samt at de tilhører heller ikke risiko gruppen og er svært lite utsatt for alvorlig covid sykdom

Jomar Øyen (Trondheim , 2021-09-09)

#4778

Det er en hastevaksine… som ikke burde bruke barn som testobjekter. La barna våre være i fred! Slutt med det tullet NÅ!

Nicole Kirschner (Svene, 2021-09-09)

#4792

Jeg signerer fordi jeg vil beskytte barna og mine barnebarn! LA BARNA VÆRE OG STOPP DENNE GALSKAPEN!!!!!

Grethe Larsen (Sandnes, 2021-09-09)

#4800

Barn skal ikke ha vaksine. De er frisk og har et naturlig immunsystem som ordner opp i kroppen uten vaksine!! 😡

Bjørg Marit Rasmussen (Bergen , 2021-09-09)



Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...