Stopp Addictologi Akademiet
Quoted post
urolig |
#112014-12-31 13:42Urovekkende det som beskrives ovenfor, da vi har et familiemedlem som har søkt hjelp hos Addiktologi akademiet. Vi har vel egentlig over en periode sett symptomer tilsvarende det som beskrives; familien velges bort og prosessgruppa betyr alt. Han er videre blitt fortalt at han må påregne oppfølging resten av livet, noe som klart betyr store pengesummer inn på konto (sannsynligvis) hos noen få i akademiet. Det fristes også med utdanning som addiktolog noe som koster (tror jeg) kr. 50 000.-. Håper noen som har kommet seg ut av Addiktologi akademiet vil stå frem å fortelle om hva som virkelig foregår ifht typisk manipulering, trusler (dersom relevant) og økonomisk utsuging. Kan dette være noe for "TV2 hjelper deg" eller tilsvarende? |
Replies
Gjest |
#53 Re:2017-10-16 11:38:00hva var årsaken til at denne personen skulle ha hjelp,dette skriver ingen om .og hvor startet i sfall disse utfordringene for denne personene som gjør at hjelp coaching ble nødvendig.rart ingen lurer på dette.jeg har selv trengt terapi i flere år,nettop fordi jeg hr store utfordringer i relasjoner også til nær famile og npr jeg etter flere år ville prate med familen om det jeg gikk og følte på fikk terpeuten skylden.terpaueten har ikke skylden for at jeg har savnet en mamma som har brydd seg ,eller for at mamma valgte pappa forann å beskytte meg ,og at hun ofret meg til fordel for velge en misbruker ,og ble misbruker selv .at det har preget livet mitt ,at jeg selv ble misbruker og ville få hjelp til å komme meg ut av det,noe jeg fikk,et sted jeg kunne prate om det som har vært vanskelig!!!deretter ville jeg forsøke å prate med min mamma om det ,forsøke å bli litt bedre kjent på et dypere planettersom vi alldri har pratet noe særligh sammen.noe som er en sak mellom meg og hun,da fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde så god av terapi.og så fikk terapeuten skylden.aditctolgi akademiet må jammen stå til ansvar for mye rart. ingen som prater noe her om at de ba om hjelp for at de svikter barna sine og at de misbruker noe som de burde slutte med for å bli bedre foreldre ,ledere,arbeidstakere,venner ,kjærester.isteden gjør alle er om andre til sitt eget problem det som er det værste å lese alt som står her er at folk tror på det .ingen stiller noen spm bare hiver seg på.
|
Norges Ukraina-støtte må økes drastisk!
NEI til bovaer i norsk landbruk!
Stortinget må sette kunnskapen i arbeid for å stoppe naturtapet
La Fares Ali få bli i Norge - hans 11 år gamle datter trenger ham
Innspill Reguleringsplan 202406 for Mosetertoppen Øvre
NEI til vindturbiner i Skjebergmarka, Varteig og Syverstadåsen
Nei til obligatoriske Pridemarkeringer i barnehage og skole
STOPP BOVAER! VI KAN BEDRE!
FOLKETS VETO 2025 - STOPP GALSKAPEN
Vi krever handling for Gaza
Er det noe du vil endre?
Endringer skjer ikke ved å være stille. Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme? Start en sosial bevegelse ved å opprette en underskriftskampanje.
Start din egen underskriftskampanjeAndre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Nei til avvikling av musikkprogrammene Spillerom, Jazzklubben, Klassisk Vorspiel, Y2K, Hegstad og Musikkreisen
2557 Laget: 2025-09-13
Stopp diskrimineringen i matberedskapen – opprett glutenfritt beredskapslager!
3698 Laget: 2025-08-21
Opprop for åpenhet, innsyn og likebehandling i norske valg
493 Laget: 2025-09-11
La Ahmad Khalil Idriss få bli i Norge – han hører hjemme her
1981 Laget: 2025-07-21
Fokus om mental helse på skolen
329 Laget: 2025-09-11
Vi sier nei til avvikling av Sammen-barnehager!
245 Laget: 2025-09-12
Behald skulen på Ropeidhalvøya
242 Laget: 2025-09-15
Stopp nedleggingen av Abildsø ungdomsskole!
1050 Laget: 2025-08-27
Kutt momsen på brukthandel!
2375 Laget: 2025-08-28
Bevar naturen-og miljøet i Søre Øyane for framtida!
408 Laget: 2025-08-18
JA til å bygge BEGGE Ensjøskolene
1075 Laget: 2025-07-28
Tryggere innkjørsel til Postvegen – Vi krever bredere veg
64 Laget: 2025-09-17
Innbyggerforslag: Behold Sundsmarka og Mula som LNFR-områder!
58 Laget: 2025-09-07
Barnehagebemanningen må økes!
8495 Laget: 2024-08-20
Nei til urimelige bompenger over Sollihøgda!
55 Laget: 2025-09-18
Medlemmer av Utdanningsforbundet: Signer for å fjerne “særskilt behov"-kravet!
630 Laget: 2025-08-04
Nei til kutt i Eidsvoll-skolen
48 Laget: 2025-09-15
NSF bryter NIFs retningslinjer – transpersoner må få konkurrere på like vilkår
46 Laget: 2025-09-14
NEI til bovaer i norsk landbruk!
36163 Laget: 2025-06-10
Nei til nedlegging av Frydenlund skole
41 Laget: 2025-09-18