Noe må gjøres med farten i Enebakkveien - Nok er nok!


Gjest

#26

2013-12-18 19:17

Fotoboks ved Ryen og en etter skolen med gjennomsnitts-måling er det eneste som kan gjøre denne strekningen trygg.

Gjest

#27

2013-12-20 11:44

Enebakkveien tåler ikke så mye trafikk hele døgnet. For bare noen år siden bodde nesten ingen på Skullerud. Nå bygger man og bygger og de som bor der bruker Enebakkveien. Trafikkbildet har forverret seg dramatisk de siste 10 årene. La oss beholde trygghet og ro her på Abildsø

Gjest

#28

2013-12-21 11:05

Jeg bor på en annen kant av byen, men ser på dette som et felles anliggende.

Gjest

#29

2014-01-08 13:27

Min mann og jeg eier leilighet i Enebakkveien - like ved der begge ulykkene skjedde. Min niese har Enebakkveien som skolevei. Hun krysser fotgjengerovergangen der damen ble drept hver eneste dag! NOE MÅ GJØRES!!!

Gjest

#30

2014-01-09 08:25

Oslo folk betaler mest for vei avgvift og har dårligste veier i hele Norge. Oslo har blitt mye større enn 15 år siden og derfor bompengene må flyttes litt utenfor . det er urettferdig at en del folk som bor i oslo og jobber i oslo må betale mere for å være i byen. dårloge veibemerking og skilting årsaker ulykker, synes jeg.
GJest

#31 Livsfarlig

2014-12-08 18:35

Tusen takk til dere alle som har vært med på å gjøre veien mye farligere!

Har aldri opplevd flere farlige situasjoner som etter at tiltakene nå dessverre er på plass. Å legge fartsdumper i bakker er så hinsides idiotisk mtp på hvor glatt det nå enkelte ganger har blitt som følge av nedbremsing og akselerasjon. Fjerning av busslommene er i og for seg ikke like farlig, men det hindrer uttrykningskjøretøy ekstremt (spesielt i rush-trafikken). Samtidig som det skaper mye mer kø, og igjen mye dårligere lokalmiljø. 


Det er ingen tvil om at noe måtte gjøres, men dette virker veldig lite gjennomtenkt...

Så igjen, tusen takk til alle udugelig mennesker som har jobbet for dette!