La oss få beholde og lovliggjøre elektroniske sigaretter i Norge


Gjest

#26

2013-04-29 01:02

Kuttet ut tobakken på 2 dager med e-sigaretter.
Først fikk jeg noen små billigsigaretter, og de
var ikke bra nok. Men da jeg fant gode e-sigaretter så tok det to dager før jeg ikke tenkte på røyk mer.
Når jeg nå prøver å ta en analog røyk så er det med mye ubehag, både for lukt og smak. Nå innser jeg hva jeg har utsatt omgivelsene for av vond lukt tidligere...
Jeg har opplevd store helseforbedringer og nikotinbehovet har også minket etterhvert...
Tanzamar

#27

2013-06-02 12:23

Jippi, endelig er jeg røykfri, og det kan jeg takke e-sigarettene for! Helsen begynte å skrante etter 30 år med en daglig 20 pakning. Etter jeg prøvde e-sigaretter, så sluttet jeg på timen, noe jeg har prøvd uten hell i mange år. Jeg har fått utrolig god helsegevinst ved en gang for alle å slukke sigaretter med tobakk. nå dampermjeg på veldig lav dose nikotin, og er storfornøyd med det. ikke minst så er familien lettet over endelig å ha en røykfri mamma, og slippe å engste seg for at jeg skal dø fra dem tidlig.
Min historie med røykeslutt har derfor ikke kun hjulpet for min helse og mitt selvbilde, men som en helhet er hele familien blitt mer fornøyde.Hvis vi ikke får fortsette med damping, så er jeg redd for at jeg faller tilbake til gammel vane med kistespiker sigaretter igjen. Det vil bli et stort nederlag, og en helse som antageligvis ikke vil tåle det over lengre tid.
Vær så snill og la oss få lov til å dampe i fred, dette skader jo hverken oss eller omgivelsene våre!! Tusen takk for at du tok deg tid til å lese, hilsen storfornøyd damper ;-)
9ls

#28

2013-06-11 12:46

Funker veldig bra for meg. Har dampet siden ca. oktober 2011. Har gradvis røyka mindre og mindre. Nå i 2013 har jeg bare røyka 10 sigarillos. Sitter akkurat nå med en iClear 16 på kontorpulten, en Vivi Nova som nettopp har fått oppladet batteriet sitt og en Kanger eVod i skjortelomma. Har hamstret en del nikotinbase for fryseren for jeg vil ikke ha kreft eller kols bare fordi de som vet så lite skal bestemme så mye
Jeno
Gjest

#29

2013-07-23 04:55

Røyket 10-15 om dagen i 17 år, fikk e-sigarett og sluttet på 3 dager.
Gi oss et valg, ikke bare illusioner om valgfrihet.
Jeg er 36, betaler skatt og vil ikke ha miljarder av kreftfremkallende og skadelige
kjemikalier i kroppen min lenger.

Pytt pytt sier Big Pharma?




Gjest

#30 John

2013-09-01 14:58

Kuttet ut tobakk på dagen etter 31 år som røyker, dette er er første gang jeg har vært uten tobakk etter alle disse årene, har aldri prøvd å slutte med tobakk før. Legger min stemme til de som mener at regulerings snakket kommer fra politikere som kjøper retorikken fra en grådig legemiddel industri som aldri har hatt folks helbred som mål, friske folk er legemiddel industriens mareritt!

Gjest

#31

2013-09-06 13:20

Etter 14 år med kontinuerlig røyking har jeg gått fullstendig over til damping av e-sigaretter, jeg ønsker å få beholde dette og la det være tilgjengelig for alle som har behov for ett slikt alternativ til tobakk.

Gjest

#32

2013-10-17 06:26

Har nesten sluttet med sigaretter etter jeg begynte med e-sig,synes den vanlige sigaretten smaker dårligere mer og mer.Fra 40 pr.dag til 10 i løpet av 1 mnd.

Gjest

#33

2013-11-10 23:17

Har hatt 1 sigg på 2 uker med damp. Da har jeg gått fra ca 15 om dagen.

Gjest

#34

2014-01-22 15:37

E-sig er i allefall et EFFEKTIVT RØYKESLUTTPRODUKT... Jeg har vært røykfri i snart et år nå (y)
Gunn Brekke

#35

2014-01-23 00:47

El-røyk er fantastisk hjelpemiddel for å slutte å røyke. Har prøvd alt og ble helt tullete av champix og Zyban + masse bivirkninger. (Farlige legemidler!). Fikk magesyre av nikotintyggis og tablett og snus, ble kvalm av plaster for klarte jo ikke la være røyke med det på. Med dampen klarer jeg la røyken ligge. Har sluttet med astmamedisiner. Har et nytt liv. Legg bedre rette for oss storrøykere som har klart å kutte med dampen! Har lest røykebok og brukt slutta.no. Alltid falt tilbake til røykingen. Damp Virker!


Gjest

#36

2014-01-23 23:04

Selv begynte jeg med e-sigaretter i begynnelsen av 2013. Jeg hadde tenkt å bruke dem en stund siden jeg skulle ha en operasjon og røyking ikke var anbefalt. Jeg endte opp med å aldri gå tilbake til vanlige sigaretter og har nå vært røykfri i over et år. Fantastisk oppfinnelse som har forlenget mitt liv.

Gjest

#37

2014-01-24 00:37

Det er uetisk at ikke dette er lovlig! Det blir som å stenge døra til branntrappa fordi den er glatt!

Denne meldingen er fjernet av forfatteren (Show details)

2014-10-03 22:22