La oss få beholde og lovliggjøre elektroniske sigaretter i Norge
Elektroniske sigaretter er det som holder meg unna vanlig tobakksrøyk. Det er MYE sunnere, mye billigere og det lukter ikke vondt.
Dette er et fantastisk produkt for oss som vil slutte å røyke. Siden første gang jeg tok et trekk av den har jeg ikke røyket tobakk. La oss beholde den og la oss få kjøpe nikotinvæske lovlig i Norge!
Les mer her: http://no.wikipedia.org/wiki/Elektronisk_sigarett
Mathias Moseid
Kontakt forfatteren
Kontakt forfatteren
Kunngjøring fra administratoren av dette nettstedetVi har avsluttet denne underskriftskampanjen og har fjernet underskrivernes personlige opplysninger.EUs personvernforordning (GDPR) krever en legitim grunn for lagring av personlig informasjon, og at denne informasjonen lagres kortest mulig. |