Er du enig at det ikke er mulig å tenke seg frisk fra ME, en alvorlig nevrologisk mutisystemisk sykdom? Lightning Process må stoppes! og skal ikke ha innpass i helsevesenet eller NAV!

Er du enig at det ikke er mulig å tenke seg frisk fra ME, en alvorlig nevrologisk mutisystemisk sykdom? Lightning Process må stoppes! og skal ikke ha innpass i helsevesenet eller NAV! / Kunngjøringer / 12 Mai, sykepleierens dag og ME-dagen. / Kommentarer


Gjest

#1

2022-05-15 14:35

Helt fantastisk at du hadde kapasitet til dette også ☺️Det viktigste for meg er at hun har endret fra ME til utmattelse først og fremst !!! Det neste blir å få NSF til å kunne ha åpenhet om ALLE typer sykdommer, og å invitere alle faggrupper inn til stand i lobbyen slik andre konferanser åpner opp for,- for å åpne for større fagkunnskap, og de som ønsker mer kunnskap om diabetes får det, om demens får det, og om ME får det osv osv ☺️Tusen tusen takk !!!

Forfatteren bak dette oppropet

#2 Tusen takk!

2022-05-15 15:24

#1: -  

Tusen takk for støtten og gode ord! 

Klart dette koster, det har vært noen tøffe dager nå helsemessig. Likevel er det er så verdt det. Hvem skal kjempe denne viktige saken hvis ikke vi? Vi har mange med oss. Jeg vet at dette betyr så enormt for så mange. Meg inkludert. Jeg har ikke enda fått kjenne på denne feilbehandlingen, men jeg er selvsagt redd for hva fremtiden bringer når dette får anerkjennelse av helsepersonell og hos NAV. Det viser bare mangel på kunnskap. 

Alle pasienter fortjener å bli møtt med respekt og bli tatt på alvor uavhengig av diagnose. Kunnskap er en viktig nøkkel for å få bukt med holdninger som at dette er noe man velger selv, eller at man kan hvis man bare vil og prøver hardt nok. 

Takk for at du er med å støtte initiativet og kampen.

Klem til deg fra meg 🤗💙🌸

 




Betalt annonsering

Vi vil annonsere dette oppropet til 3000 mennesker.

Lær mer ...