Gi Fjellhus og Teisen 76-bussen tilbake!

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Gi Fjellhus og Teisen 76-bussen tilbake!-oppropet.


Gjest

#51

2016-04-11 21:01

Fordi vi MÅ få bussen tilbake!

Gjest

#52

2016-04-13 16:00

Skjønner frustrasjonen til de som har mistet stoppestader sitt.

Gjest

#53

2016-04-14 09:14

Min stesønn bruker denne bussen til og fra Golia skole hver dag.
Nå må han si farvel til sine venner å kjente og bytte skole til Bryn.
Bryn skole er en langt dårligere skole en Golia .
De jobber dessverre ikke godt nok med mobbing og forbyggende arbeid i barne og ungdoms miljøet. Derfor er det mye mobbing på Bryn skole.

Gjest

#54

2016-04-27 15:23

Fordi dette blir et enda dårligere tilbud fra Ruter. Vi blir oppfordret til å kjøre kollektivt, og da må Ruter styrke sitt tilbud, ikke redusere. Meget dårlig service!

Gjest

#55

2016-04-27 17:56

Umulig for meg å ta kollektiv etter bussen ble nedlagt

Gjest

#56

2016-05-01 10:26

Helt idiotisk å fjerne bussen som så mange benytter og er helt avhengig av. Alt for dårlig kollektiv alternativ når denne bussen er fjernet. Skammelig og ruter kan ikke ha sett nøye på dette før avgjørelsen ble tatt. Få bussen tilbake.

Frustrert

#57

2016-06-02 15:14

Hva med oss på Tveita og som ønsker å besøke venner på Fjellhus og Teisen. Hvor vanskelig blir det å komme fra Tveita til Østre Aker Kirke?  T bane ned til Helsfyr og Lillestrømbussen opp. Huff.

Mange årig beboer

#58

2016-07-29 04:22

Det er aller mest problematisk for alle de somskal hjem frajobb/skole  FRA Helfsyr

De er nå tvunget gå enten opp bakken fra Ulvenkrysset eller opp bakken under  Tveten bru

som er  eneste veier inn i Teisen Park  Borettslag.

Dette er et stort område med  lange avstander som nå er i tillegg blitt enda lengre når Prost Hallingsvei

holdeplassen er fjernet.

Det ingen nevner er det faktum at  det  ikke eksisterer noen saklig grunn for nedleggelsen,det refereres til omvei

for passasjerer kjørende fra  Tveita rundt Fjellhus til Helsfyr, men de sitter på bussenuten anstrengelser  nå er det omvei

opp bratte bakker for alle gående.

Det nevnes heller ikke at det er unødvendig med dobbel dekkning  av Klosterheim holdeplass rettning Fra

Helsfyr når bussen trengs i Prost Hallings vei!  

Så med dagens ordninge er det nå blitt både omvei,uoversiktlig og  tar lengre tid , alt det Ruter sier de jobber for å unngå.

Katastrofe

#59

2016-07-29 04:32

Når Ruter bestemte nedlegge  holdeplassen i Prost Hallings vei

ble det begrunnet  med lang omvei for reiende til Helsfyr rundt Fjellhus og Ole Deviks vei,

videre ble det begrunnet med at Teisenveien skulle stenges noe som ikke medfører riktighet,

videre pga.det ble uoversiktlig og tidkrevende.

Det som er realiteten etter nedleggelsen er: lange omveier for gående, kaos på Helsfyr busstasjon

når bussen skal snu, det er mer enn 400 m, fra holdeplasser til boligen i teien park borettslag, eldre og  barn klarer ikke den lange veien, det er nå  ingen fornindelse til nærbutikken Kiwi,  mange vil få alvorlige skader til vinteren, osv.osv.

Det er ikke vektlagt forsvarlig hensyn til passasjerer!


Gjest

#60

2016-08-08 09:04

Nedleggelsen av Prost Hallings vei vil aldri  bli godkjent,vi kommer til å kjempe mot Ruter til 76 bussen er tilbake!

Den ble jo nedlagt engang før for mange år siden men etter et par år innså de ansvarlige at det var uforsvarlig å nedlegge bussen  i  Teisenveien og den gjenåpnet.Begrunnelsen den gang var for lite passasjerer men det har økt  betraktelig siden den gang.

Begrunnelsen denne gang er omvei for passasjerer fra Tveita til  Helsfyr men denne begrunnelsen er ikke  nok til å fjerne en hel buss-strekning alene. Det er ikke et  problem å SITTE på en buss en kort omvei men det er et stort problem å måtte GÅ flere kilometer omvei fra  Ulven eller Klosterheim for å komme til/fra boligen.

Barn,uføre,syke,asmatikere,allergikere,osv.er nå tvunget gå bratte oppoverbakker til Teisen!

Fortsett sende klager og innspill til Ruter jo flere jo bedre!

Denne kampen må vi vinne!

 

 

teresa

#61 teresa

2016-08-29 00:58

Jeg ønsker å takke DR OJEFOR for å bringe tilbake min mann til meg. det skjedde at min mann plutselig mistet interessen for meg og sluttet å komme hjem etter jobb, og dette gjorde meg bekymret. en venn av meg knyttet meg til denne store spell caster og det var slutten av det hele. min mann kom tilbake til meg tigge meg til å tilgi ham. du kan kontakte DR OJEFOR for raske løsninger på dine problemer (DROJEFORSPELLCASTER@GMAIL.COM)
(1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
(2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.
(3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
(4) Du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.
(5) Hvis du vil ha et barn.
(6) Du ønsker å være rik.
(7) Du ønsker å knytte din mann / kone å være
din for alltid.
(8) Hvis du trenger økonomisk bistand.
(9) Herbal omsorg
(10) Hvis du kan være i stand til å tilfredsstille din kone
sex ønske grunn
til lav ereksjon.
(11) HIV CURE


Gjest

#62 teresa

2016-08-29 12:23

Jeg ønsker å takke DR OJEFOR for å bringe tilbake min mann til meg. det skjedde at min mann plutselig mistet interessen for meg og sluttet å komme hjem etter jobb, og dette gjorde meg bekymret. en venn av meg knyttet meg til denne store spell caster og det var slutten av det hele. min mann kom tilbake til meg tigge meg til å tilgi ham. du kan kontakte DR OJEFOR for raske løsninger på dine problemer (DROJEFORSPELLCASTER@GMAIL.COM)
(1) Hvis du vil ha din ex tilbake.
(2) Hvis du alltid har dårlige drømmer.
(3) Du ønsker å bli forfremmet på kontoret.
(4) Du ønsker kvinner / menn til å løpe etter deg.
(5) Hvis du vil ha et barn.
(6) Du ønsker å være rik.
(7) Du ønsker å knytte din mann / kone å være
din for alltid.
(8) Hvis du trenger økonomisk bistand.
(9) Herbal omsorg
(10) Hvis du kan være i stand til å tilfredsstille din kone
sex ønske grunn
til lav ereksjon.
(11) HIV CURE