Uføretrygdede til aksjon - Blir du med ?

Kontakt personen bak underskriftskampanjen

Dette diskusjonstemaet har blitt automatisk laget fra Uføretrygdede til aksjon - Blir du med ?-oppropet.


Gjest

#76

2015-05-05 15:39

for vi får for litte . og vi fortjener mer .er ikke vår skyld vi må gå på trygd /er ufør ect vi har tross alt vært med å byggd opp landet .

Gjest

#77

2015-06-14 18:34

for det føltes rektig .

Gjest

#78

2015-06-28 21:42

Det eneste jeg vil si:URIMELIG.
Jeg kan desverre ikke delta, derfor skriver jeg under her

Anonymous

#79

2015-07-09 14:41

Jeg er lei av å bli behandlet som en annenrangs borger, jeg ble ufrivillig syk, å blir avspist med over 70,000 med den nye reformen, noe jeg ser på som blodig urettferdig, jeg ble ikke syk med vilje

Gjest

#80

2015-07-09 16:21

Jeg sitter med minstertygd, valgte å ta meg av barna under oppveksten,da jeg mente det var en viktig oppgave, det er jo ikke verdsatt til noe, de kunne jo vokst opp og blitt pøbler å gud vet hva, men min jobb som hjemme mamma er ikke vært noe som helst, jeg er vell ikke alene i denne situasjonen, jeg mener man burde fått poeng for denne jobben, alle som har hatt denne jobben vet hva det innebærer å oppdra flere barn, passe på hus og hjem
taper på trygd

#81 Re:

2015-10-03 09:37

#51: -  

 nei det er på høy tid at noe skjer som om mat og leier er tilpassa os som er trygda nei selv måtte jeg flytte til utkant sted og nå sitter jeg fast der er samfunds og velstand norge det nor nye borgere får mere penger en oss trodde det skulle vere forskjel på folk men nei norges stat presser oss trygda under flykninger det skal liksom vere greit nor ny borger får 25000 i månten pluss pluss og trygda får 15000 er det på tise og skrike høyt og lenge 


Gjest

#82

2017-01-22 13:21

Sultestreik?hva fanden skal det være godt for?. Om så noen trygdede sultet seg til døde

så bryr vel trygdeetaten/nav seg vel ikke så mye, færre trygdede betyr færre utbetalinger

som igjen betyr sparte penger.