Våkn opp - Er dette lov?

46342142_263172144344984_1151523355313045504_n.jpgBarnevernet var inne i bildet hos barnemor etter flere bekymringsmeldinger om omsorgssvikt hos mor, bekymringsmeldingene ble sendt av barnehagen. Jeg anmeldte også barnemor til politiet for grove falske anklager og beskyldninger, dette ble henlagt av politiet pga for dårlig kapasitet. Jeg hadde alle bevis, men anmeldelsen ble likevel henlagt.

Jeg advarte barnevernet med at barnemor kom til å flytte/rømme, hvis bekymringsmeldingene ble henlagt. Noe jeg hadde rett i - bekymringsmeldingene fra barnevernet ble henlagt, men hun fikk en advarsel fra BV om at hun skulle lage ett stabilt hjem for barnet og bosette seg i Stavanger, noe barnemor lovet BV og hun sa også at hun hadde fått barnehageplass til barnet i Stavanger - alt var løgn fra hennes (barnemor) side.

Rett etter bekymringsmeldingene ble henlagt, så flyttet barnemor (eksen) med vårt felles barn til USA i strid mot barnevernet og meg som far.

Jeg fikk ikke engang vite at dem hadde bosatt seg i utlandet, det fikk jeg lest via Helsenorge.no.

Barnemor har blokkert og slettet meg og min familie på alle sosiale medier, byttet telefonnummer og fornavn.

Får man virkelig lov og skal det være så lett og leve på flukt uten og bli tatt. Ei lita jente på 4 år, min førstefødte datter bli tatt vekk fra faren sin, sin lillesøster, og resten av familien sin her i Norge.

Moren hennes har flyttet med henne til USA imot min vilje. Hun fikk meg til å skrive under på noe ifjor 2017, og det viser seg at det var en tom flyttemelding. Barnevernet har vært inne i bildet og der lovet hun å bli i Norge. Nå har hun flyttet likevel, og tatt med seg Mathea. Vi har prøvd å kontakte alt som kontaktes kan, men akkurat nå er det sånn at hun har flyttet permanent. Dette er vondt for oss alle, og vi kommer aldri til å godta dette.

Jeg mener at ingenting av dette er lov.. Jeg har vært i kontakt med barnevernet, politi, ambassaden, aviser og diverse. Men ingen vil hjelpe - ingen vil hjelpe en bekymret far som har kjempet hele veien for sin datter på 4 år. Ingen av oss har truffet barnet på 6-7 måneder.

Dette må gjøres noe med!

Skriv under om du er enig i at systemet i Norge har sviktet,
jeg mener det ikke er til barnets beste å bli tatt vekk fra miljø, familie og venner. Vi vet ikke når vi får sett Mathea (barnet) igjen, og det er vondt.
46458028_314538932472769_2261691849217409024_n1.jpg

Med vennlig hilsen en bekymret og hjelpeløs pappa!

Facebookside: https://www.facebook.com/groups/1876412179143836/

Blogg: https://miniblogg.no/leonhardhoffsimonsen/49599/faa-min-datter-mathea-hjem-til-norge.html

SE VIDEO: https://youtu.be/C6G8VtNSDLE

21.11.2019: 1 år og 6 måneder uten kontakt med Mathea!! 😪

Ved å signere godkjenner jeg at Leonhard Hoff Simonsen kan overlevere signaturen min til dem som har innflytelse på denne saken.