la Tobias Andre få komme hjem

Quoted post

BEKYMRET

#46 Tema

2013-02-10 10:45

Dere som så gjerne signerer her inne og kommenterer i hytt og pine at disse menneskene burde få tilbake barnet sitt. Hva vet dere om hva som foregår bak lukkede dører? Barnevernet ville aldri tatt fra en AMMENDE mor et lite barn om det ikke var grunn til bekymring. Der finnes narkomane og virkelig uskikkede foreldre i dette landet som får beholde barna sine. Så her må det jo være noe som absolutt ikke er som det skal? Mor til Tobias var under oppsyn på et mødrehjem i flere uker der hun fikk sjans til å bevise seg som mor. Da hun heller ikke klarte dette tok BV, sønnen. Denne saken er noe som absolutt ikke skulle vært blottet ut på internett slik den har vært fra dag ÈN. Mor til Tobias ville gjort seg lur i å holde seg litt diskrè og diskutere dette med de nærmeste utenfor internett. Jeg har selv lest ting hun skriver og til og med jeg som ikke jobber hos BV ble bekymret! Hun viser seg som en svært lite voksen person.

Replies

Camilla

#48 Re: Tema

2013-02-10 18:53:37

#46: BEKYMRET - Tema

 

Beklager, men du framviser deg selv som en ganske liten voksen person selv her. Det er helt OK å være skeptisk, men mange av de som signerer har lest vedtaket som Fylkesnemda kom med. Det har jeg selv lest, og det nevner absolutt ingenting om at Tine har overeksponert seg selv, det nevner absolutt ingenting av det som gjør at du er bekymra. Det har heller absolutt ikke vært "ute fra dag en". Dessuten er det VELDIG mye mer i denne historien som gjør at folk reagerer som de gjør. Kanskje du burde slutte å høre på Askøysladderet? Tine og Tor er GODT skikket til å være foreldre, til og med BEREDSKAPSMOR har skrytt av dem. Det synes jeg sier mye mer om dem enn det at "du har lest på internett at".


Gjest

#51 Re: Tema

2013-02-10 22:34:45

#46: BEKYMRET - Tema

Vet du hva du må søren meg klappe igjen , kjenner DU Tine og Tor ? det gjør jeg og min famile  jeg er hundre prosent sikker på at begge to er godt egnet til å ta vare på Tobis , og det på en god måte , gud slike drittunger som deg RPOVOSERE meg og jeg er mamma til 4 gutter , merk deg 4 gutter , pluss vi har vært fosterforeldre på toppen av våre egne , jeg vet at det ikke er lett å være mamma  , men herre gud hva vet du om dette siden du utaler deg på denne måten , stiller meg undrende på om du i det hele tatt kunne tatt vare på et barn selv , sørg for å se deg rundt omkring og pass dine egne saker , ditt innlegg burde vært kastet ut for du kan ikke være helt klar i toppen. Gjett om jeg har sett foreldre som overhode ikke skulle hatt sine barn hjemme , men der kommer ikke barnevernet inn, Det står i loven at alle tiltak skal være prøvd før de går inn å tar et barn fra sine foreldre , JEG vet at barnevernet ikke har gitt disse foreldre den veileding de hadde hatt utbytta av , og på grunn av en anonym innringer så går de til det skritt å ta Tobias fra sine foreldre , for ja den innringeren har skyld i at dette har skjedd .Jeg påstår at du er FREKK som overhode kommer med innlegg og enda verre som gjest hallo stå for dine menninger stå frem , slik at Tine og Tor for se hvem du er. PS jeg har jobbet innen systemet og vet hvordan ting fungere , si ja og alt er på stell sier du imot så er helvete løs , og som bv selv har utalt til en person som jeg kjenner godt : Ja vi lyver og snur på det positivet hvis det er nødvedig , hva slags barnever er det ? slutt å kommenter ting du ikke har peiling på , kos deg med ukeblad , se og hør og andre sladrebald i stedet for å skrive disse innleggene dine fordi det er STYGT , PROVOSERENDE , FREKT OG VEMMELIG AV DEG . hILSEN EN GODT VOKSEN MAMMA