la Tobias Andre få komme hjem


Gjest

/ #51 Re: Tema

2013-02-10 22:34

#46: BEKYMRET - Tema

Vet du hva du må søren meg klappe igjen , kjenner DU Tine og Tor ? det gjør jeg og min famile  jeg er hundre prosent sikker på at begge to er godt egnet til å ta vare på Tobis , og det på en god måte , gud slike drittunger som deg RPOVOSERE meg og jeg er mamma til 4 gutter , merk deg 4 gutter , pluss vi har vært fosterforeldre på toppen av våre egne , jeg vet at det ikke er lett å være mamma  , men herre gud hva vet du om dette siden du utaler deg på denne måten , stiller meg undrende på om du i det hele tatt kunne tatt vare på et barn selv , sørg for å se deg rundt omkring og pass dine egne saker , ditt innlegg burde vært kastet ut for du kan ikke være helt klar i toppen. Gjett om jeg har sett foreldre som overhode ikke skulle hatt sine barn hjemme , men der kommer ikke barnevernet inn, Det står i loven at alle tiltak skal være prøvd før de går inn å tar et barn fra sine foreldre , JEG vet at barnevernet ikke har gitt disse foreldre den veileding de hadde hatt utbytta av , og på grunn av en anonym innringer så går de til det skritt å ta Tobias fra sine foreldre , for ja den innringeren har skyld i at dette har skjedd .Jeg påstår at du er FREKK som overhode kommer med innlegg og enda verre som gjest hallo stå for dine menninger stå frem , slik at Tine og Tor for se hvem du er. PS jeg har jobbet innen systemet og vet hvordan ting fungere , si ja og alt er på stell sier du imot så er helvete løs , og som bv selv har utalt til en person som jeg kjenner godt : Ja vi lyver og snur på det positivet hvis det er nødvedig , hva slags barnever er det ? slutt å kommenter ting du ikke har peiling på , kos deg med ukeblad , se og hør og andre sladrebald i stedet for å skrive disse innleggene dine fordi det er STYGT , PROVOSERENDE , FREKT OG VEMMELIG AV DEG . hILSEN EN GODT VOKSEN MAMMA