la Tobias Andre få komme hjem
Gjest |
/ #51 Re: Tema2013-02-10 22:34Vet du hva du må søren meg klappe igjen , kjenner DU Tine og Tor ? det gjør jeg og min famile jeg er hundre prosent sikker på at begge to er godt egnet til å ta vare på Tobis , og det på en god måte , gud slike drittunger som deg RPOVOSERE meg og jeg er mamma til 4 gutter , merk deg 4 gutter , pluss vi har vært fosterforeldre på toppen av våre egne , jeg vet at det ikke er lett å være mamma , men herre gud hva vet du om dette siden du utaler deg på denne måten , stiller meg undrende på om du i det hele tatt kunne tatt vare på et barn selv , sørg for å se deg rundt omkring og pass dine egne saker , ditt innlegg burde vært kastet ut for du kan ikke være helt klar i toppen. Gjett om jeg har sett foreldre som overhode ikke skulle hatt sine barn hjemme , men der kommer ikke barnevernet inn, Det står i loven at alle tiltak skal være prøvd før de går inn å tar et barn fra sine foreldre , JEG vet at barnevernet ikke har gitt disse foreldre den veileding de hadde hatt utbytta av , og på grunn av en anonym innringer så går de til det skritt å ta Tobias fra sine foreldre , for ja den innringeren har skyld i at dette har skjedd .Jeg påstår at du er FREKK som overhode kommer med innlegg og enda verre som gjest hallo stå for dine menninger stå frem , slik at Tine og Tor for se hvem du er. PS jeg har jobbet innen systemet og vet hvordan ting fungere , si ja og alt er på stell sier du imot så er helvete løs , og som bv selv har utalt til en person som jeg kjenner godt : Ja vi lyver og snur på det positivet hvis det er nødvedig , hva slags barnever er det ? slutt å kommenter ting du ikke har peiling på , kos deg med ukeblad , se og hør og andre sladrebald i stedet for å skrive disse innleggene dine fordi det er STYGT , PROVOSERENDE , FREKT OG VEMMELIG AV DEG . hILSEN EN GODT VOKSEN MAMMA |
|
Norges Ukraina-støtte må økes drastisk!
Stortinget må sette kunnskapen i arbeid for å stoppe naturtapet
NEI til vindturbiner i Skjebergmarka, Varteig og Syverstadåsen
Utesteng Israel fra Eurovision!
Realiser Rolf Jacobsen-senteret i Skappels gate 2 nå!
NEI til flere høyspentmaster Madla/Krossberg/Friheim
Høyrebyråden angriper - signer oppropet for å bevare søndagen som fridag i Oslo!
Bevar Gaustadskogen
Nei til obligatoriske Pridemarkeringer i barnehage og skole
Grundig revisjon av rasering av norsk natur
Innspill Reguleringsplan 202406 for Mosetertoppen Øvre
Save NTA - the Norwegian Theatre Academy!
Er det noe du vil endre?
Endringer skjer ikke ved å være stille. Forfatteren bak dette oppropet reiste seg og gjorde noe. Vil du gjøre det samme? Start en sosial bevegelse ved å opprette en underskriftskampanje.
Start din egen underskriftskampanjeAndre underskriftkampanjer du kan ha interesse av
Redd Nordpolen skole!
5438 Laget: 2025-04-15
Nei til obligatoriske Pridemarkeringer i barnehage og skole
3304 Laget: 2025-05-09
Styrk barnets rettigheter – støtt ny barnelov nå!
994 Laget: 2025-05-09
Bevar Smørås skole – for barnas fremtid og nærmiljøet!
1146 Laget: 2025-05-06
Bevar Breimyra skole - for barna og nærmiljøet!
972 Laget: 2025-05-06
Ja til ferjetilbod for Austevoll, som samsvarar med trafikkgrunnlaget, stem nei til brukarbetaling.
656 Laget: 2025-05-07
Nei til dødshjelp i Norge!
766 Laget: 2025-05-05
Redd skolene i Fyllingsdalen
495 Laget: 2025-05-12
Liten skole – stort hjerte – Bevar Kalvatræet skole
670 Laget: 2025-05-06
Forlenge fortauet og få fotgjengerovergang i Bjørnåsveien
335 Laget: 2025-05-07
STOPP NEDLEGGELSE AV TROMØY BOKOLLEKTIV OG ELIM BOKOLLEKTIV.
249 Laget: 2025-05-07
Stopp nedleggingen av Salhus skule – Bevar hjertet i lokalsamfunnet vårt!
1499 Laget: 2025-04-30
Fullfør utvidelsen av Finstad skole – for barnas fremtid!
194 Laget: 2025-05-13
Ja til gangoverfelt ved det tilrettelagte kryssingspunktet ved Myren gårdsbarnehage
186 Laget: 2025-05-08
Bevar Nordfjellet fritt for vindindustri
1909 Laget: 2024-10-02
Ikke ta fra barna trygghet og tilhørighet - Bevar kyrkjekrinsen skole
113 Laget: 2025-05-09
Øk bemanningen i barnehagen!
108 Laget: 2025-05-08
Redd Retiroparken
1245 Laget: 2025-04-26
Bevar Dyrløkkeåsen skole!
650 Laget: 2025-04-11
JA til ny Mortensrud skole!