NEI til returnering av barn til Afghanistan!

Quoted post


Gjest

#1

2016-11-01 08:38

Fordi eg syns det er rart at Norge i mykje større grad enn andre land vurderer Afghanistan som trygt og har difor bestemt seg for at afghanarar i stor grad kan returnerast. Norge har signert returavtale. Stolar vi på Afghanistan? Pengar frå Norge og lovnad om å bli ivaretatt, veit vi at so skjer? kven fyl med på det?

Replies


Gjest

#3 Re:

2016-11-01 09:19:05

#1: -  

 I september ble det trygge hotellet de utsendte flyktningene ble plassert på i Kabul utsatt for en selvmordsbomber. Gutten jeg vet om er drept. Unge gutter som frykter til Europa blir sendt hjem til avstraffelse, lemlestelse og henrettelse. Gutter og unge menn som har rømt fra Taliban begår seivmord i Norge. (Vet om en som greide det og to som ble reddet i tide ) Bedre å dø rolig her enn å bli tatt "hånd om" når vi sender dem tilbake. UDI tror ikke på en eneste historie som livredde og traumatiserte barn uten tilstrekkelige papir og bevis kan legge fram for seg ( og har de papir mener UDI de er falske) Avslag jeg har sett er avvist på ren synsing fra UDI, politi og leger som gjør sitt for å fremme regjeringens fremmedfiendtlige holdning. 

 


Gjest

#4 Re:

2016-11-01 09:20:12

#1: -  

 I september ble det trygge hotellet de utsendte flyktningene ble plassert på i Kabul utsatt for en selvmordsbomber. Gutten jeg vet om er drept. Unge gutter som frykter til Europa blir sendt hjem til avstraffelse, lemlestelse og henrettelse. Gutter og unge menn som har rømt fra Taliban begår seivmord i Norge. (Vet om en som greide det og to som ble reddet i tide ) Bedre å dø rolig her enn å bli tatt "hånd om" når vi sender dem tilbake. UDI tror ikke på en eneste historie som livredde og traumatiserte barn uten tilstrekkelige papir og bevis kan legge fram for seg ( og har de papir mener UDI de er falske) Avslag jeg har sett er avvist på ren synsing fra UDI, politi og leger som gjør sitt for å fremme regjeringens fremmedfiendtlige holdning. 


Gjest

#119 Re:

2016-11-08 19:17:54

#1: -  

 


Gjest

#121 Re:

2016-11-09 00:22:24

#1: -  

 

Veronica

#165 Re:

2017-04-05 19:07:26

#1: -  

 Ongoing war, conflicts, bombing, suicide, kidnapping, Taliban, ISIS more than 15 terrorist group Afghanistan is not safe All the world know, still, Norwegian government starts immigrant deportation why? Ask today sometime later becomes never