Sylvi Listhaug må avsettes

Quoted post

Karen Målsgaard

#238

2016-02-09 19:08

 Listhaug har en grusom oppgave og møter mer hat enn noen gruppe eller enkeltperson i Norge.

Listhaug eneste grunn til å gå av måtte vært om hun skulle ta over statsministerrollen.

Replies

OH

#271 Re:

2016-02-09 21:04:43

#238: Karen Målsgaard -  

 Helt korrekt, eneste grunn hun har til å gå av er hvis hun blir tildelt statsminister embedet. Hun har vist seg som en sterk  stats leder, som alle med sunn fonuft må forstå ikke har vært enkelt for henne. Det er enkelt for mange å dra fram enkelt tilfeller med flykningene, men som en fantastisk statsmann ( statskvinne)  hun er. Har hun klart å se lenger en sin nese. Hun kan se konsekvensene  av signalene det gir å stramme inn. Hvis hun ikke hadde gjorde det tror jeg ganske sikkert konsekvensene ikke ville være noen 10 tusen flykninger men heller noen hundretusener og mere. Da tror jeg nok alle de som nå stemmer for å fjerne Listhaug må tre til å ta ansvar. Muligens  innkvartere en eller flere flykninge fammilier på egen regning. Derfor tror jeg det er viktig nå å beholde listene over dem som nå stemmer for å fjerne Listhaug