NEI, Nrk brennpunkt bør ikke sende filmen mot pelsdyroppdrett !

Quoted post

Kristine

#5

2014-12-08 00:39

Så gøy at dere er så sykt redde for at Norge endelig skal få se hva dere egentlig driver med. Hvis dere ikke hadde hatt noe å skjule så hadde det ikke vært et problem for dere at dokumentaren blir vist. Dere kan si så mye positivt om pelsdyrnæringen dere bare vil, men tro meg når jeg sier at ingen tar dere seriøst. Noen som kan støtte denne grusomheten er enten jævlig apatisk eller bare ekstremt ignorant og mangler kunnskap om dyrene dere holder. :)

Replies

Karine

#6 Re:

2014-12-08 00:47:19

#5: Kristine -  

 Dette handler ikke om å ikke vise frem næringen ,det gjør pelsdyrbøndern gladelig ,men ikke på uærligvis ,slik denne karen har opptredd,det er det som er krittikkværdig. Pelsdyrbøndern har ikke noe å skjule. Tror ikke du heller ville blitt filmet i skjul over en 2 års periode f.eks av en i Barnevernet ,så klippet å limt slik at f.eks agendaen var at den som gjorde det ville fra ta deg barnet... Hva tror du den personen hadde gjort ,jo klippet og limt slik han selv ville det skulle se ut. skjulte opptak er ikke greit uansett hva en driver på med... Så da syns du egentlig det er greit at folk går rundt å filmer andre i skjul ??? Ja det sier mye om deg og . skammelig


Gjest

#35 Re:

2014-12-08 15:09:15

#5: Kristine -  

 Her bør det være fokus på dyre hold. Alle skal stelle dyrene ordentlig. Jeg lurer på om du/dere som har låst dere i pelsdyrnæringen, ikke bruker skinn sko spiser fisk og kylling egg og annet kjøtt og andre ting ting vi får fra dyrene. Ha fokus på godt stell av dyr. Det er ikke humant å slippe ut dyr som ikke er vane med å finne mat ute og om da sulter.